Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkulaiva Carlo

Vierailija
26.04.2013 |

Mitäs tykkäsitte? Aikamoiset tanssimuuvit!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan että eikö kellään ole mitään positiivisia ajatuksia carlosta? Jatkähän oli avoin ja rehellinrmkaikkiin kysymyksiin ja ohjelma on leikannut hänen haastattelussa niin että paljon tuli ex:stä puhetta. Mutta jos hän olisi itse saanut itse päättää niin olisi varmaan jättänyt paljon pois. No okei ehkä Carlon tanssi ollut parasta mahdollista mutta kukapa tuossa iässä sitä miettii että osaako vai ei kunhan on hauskaa, kukapa meistä olisi täydelline? Ja hän on ollut ulkomailla kesätöissä, ei kovin monella olis pokkaa mennä vieraaseen maahan töihin. Siinä mielessä nostan carlolle hattua ja lujaa. Tuskin nää carloa vastaan puhujat ovat yhtään sen kokeneempia tanssi lattialla kui pokauksissa.

Vierailija
2/36 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan oloinen avoin nuori kaveri. Ikä hoitaa loput :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin asiallinen ja avoin nuorukainen.

pidin kovasti :)

Vierailija
4/36 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin Carlosta. Ainoa ongelma mulla oli häntä kohtaan, ne hampaat. Olis voinut pestä ne tai sitten hampaiden valkaisuun. Mun mielestä oli ihanan avoin ja se juontajahan jankkasi siitä erosta. Tosi nuori vielä, joten tottakai jännitti kameran edessä ja ilman kavereita. Ja paljon parempi se on vetää tanssilattialla vaikka mitä mooveja kuin perseet ja kontata oksentaen hyttiin.

Vierailija
5/36 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 23:04"]

Häh??? Olin varma et täällä tykättäis Carlosta! Kyllä se aika kypsältä vaikutti, varmaan ihan mukavakin. Se on vasta 20v! Vähän armoo hei.

[/quote]

Onko mikään ihme, että täällä tylytetään heti, tää on hei av-palsta. Yhtään aloitusta en ole täällä lukenut, jonka perään ei olisi tullut alatyylistä vastausta, v:ttuilua, haukkumista tai muuta negatiivista. Yleensä vielä heti kättelyyn ollaan lyttäämässä aloittaja tai keskustelun aiheena oleva henkilö.

Vierailija
6/36 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan ok tyypin oloinen, mutta aika pelottava. Mustasukkainen ja kaikki pitäisi tehdä yhdessä. "Missään asiassa ei jätetä toista ulkopuolelle", vai miten se sen sanoi. Aika takertuva siis? Lisäksi oli kovin hermostuneen ja lyhytpinnaisen oloinen. Naputteli pöytään ja puhalteli ruokajonossa ja kassajonossa.

Nuo kaikki yhdessä, niin... huh.

Vierailija
7/36 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh??? Olin varma et täällä tykättäis Carlosta! Kyllä se aika kypsältä vaikutti, varmaan ihan mukavakin. Se on vasta 20v! Vähän armoo hei.

Vierailija
8/36 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sympaattinen ja sydämellinen, aidon oloinen nuorimies.

miksi kommentoitte noin rumasti jotain ihmistä? kertoo teistä kommentoijista kaiken olennaisen. meitä mahtuu tänne kaikenlaisia ja carlolle toivon kaikkea hyvää, joku saa hänestä vielä hyvän ja luotettavan puolison. 

ihmisten ulkonäön haukkuminen on säälittävää, ottakaa peili käteenne ja aloittakaa sieltä, jos tarvetta on arvostella ketään.

Vierailija
9/36 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on sama tyyppi joka ilkeilee jokaiseen Sinkkulaiva-ketjuun jotain tollasta "Miehen kanssa naurettiin..." Taitaa olla joku todella katkera ikisinkku.

Vierailija
10/36 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse kokenut mitään tarvetta nostaa itseäni kenenkään yläpuolelle. En usko että kellään on siihen varaa. 9

Vierailija
11/36 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kritiikkiä Carlosta:keltaiset hampaat, tanssilattialla oli enemmän haluja kuin kykyjä.

Hampaiden valkaisun saa 300 eurolla, tykkään hyvänvärisisitä hampaista.

Carlo on ihan poju, mutta elämä koulii.

Noista tämän viikon aiemmista ryhävalaista - muijat kertoo millaisen miehen ne haluaa vaikka ovat itte ihan kauheita tonnikeijuja, se vaalea tankki ja se tumma pienempi tankki.

Ei kauheasti viisari värähtäisi, jos pitäisi kuvitella jotain intiimimpää kanssakäymistä tuollaiseen kuntoon itsensäpäästäneiden kans.

Vierailija
12/36 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko kukaan miettinyt sitä seikkaa että kun hänelle oli tehty se leikkaus niin lääkkeet saattaa vähentää hampaiden kiillettä ja jättää keltaisen pinnan. Hän varmaan yrittää kovasti päästä siitä eroon ja uskon että hän pääsee pitkälle tuollaisella avoimuudella.

Vierailija
13/36 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei, onko kukaan miettinyt että minkälainen tää Carlo saattaa olla nykyään? Tää sarja kuvattiin viimevuonna ja hän on varmaan saanut ties minkä näköiseksi.

Vierailija
14/36 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma tyypillä oli se että joko se oli oikeasti reppana tai sitten leikkaus oli saanut sen näyttämään siltä.

Ongelma nimittäin oli se hokeminen ex-tyttöystävästä joka jätti facebookissa. Ehkä se oli joskus "aroin huulin jotakin poskee" saanut mutta ei muuta. Traumaattinen ensirakkaus päällä ja se näkyi.

Vierailija
15/36 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä, siinä mieles on turhaa tuomita ketään ennen tuntemista, 

Vierailija
16/36 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä on ees hienoo et joku uskaltaa lähtee tohon ohjelmaan ja avoimesti etsii suhdetta. Carlo vaikuttaa ihanne poikaystävältä joka pitäis huolta tytöstää ja antais tälle kaikkensa, ei semmonen oo väärin ja ei ulkonäölläkään oo merkitystä ellet sit oo tosi pinnallinen. Arvostelijat menköön ittensä! 

Vierailija
17/36 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naama oli ku häränpe*** ja muutenki ei se penaalin terävin kynä.

Vierailija
18/36 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se nyt sanoisi, ei ihme että jätkä on sinkku. Aika tyhmä, eikä osaa tanssia vaan jotain typerää pakkomielteistä heilumista. Naurettava pelle.

Vierailija
19/36 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin! Vaikutti ihan tosissaan fiksulta ja parikymppiseksi todella henkisesti kypsältä mieheltä. Ehdottomasti paras sinkkulaivailija tähän mennessä. Ulkonäöllisesti oli vielä  pojan oloinen, kuten miehet tuossa iässä tuppaavat olemaan. Luultavasti parin - muutaman vuoden päästä silläkin saralla aika catch.

Vierailija
20/36 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marcolle joku ystävällinen voisi kertoa siististä vaikutelmasta vaikka seuraavaa: 1) osta kunnolliset housut ja pese niitä säännöllisesti, ylipitkät raksahousut eivät näytä hyvältä edes pimeässä yökerhossa. 2) paitapuseron on hyvä olla sen kokoinen, että napit menevät kiinni, jos kerran on tarkoitus napittaa se ja 3) hiukset voisi kammata.

Tyyliseikat voi siis korjata, siitä lopusta en halua sanoa mitään.