Olin eilen treffeillä miehen kanssa joka kuvaili itseään ''kiltiksi''
Illallistin hänen kanssaan ravintolassa. Kun pyysin häntä kuvailemaan itseään kolmella sanalla hän sanoi: empaattinen, hyväkäytöksinen ja kiltti. Kysyin häneltä miten hänen kiltteys ilmenee ja hän kertoi minulle lahjoittavansa rahaa eläinten hyväntekeväisyyteen, hänellä on Keniassa kummilapsi ja hän tykkää kesäisin syöttää sorsia rannalla. En oikein tiedä mitä tästä ajatella, onko ihan täyspäinen mies? Hän oli asiallinen ja siististi pukeutunut mies.
Kommentit (58)
Toivottavasti en ikinä päädy treffeille sinun tai kaltaisesi "kuvaile itseäsi kolmella sanalla" -naisen kanssa.
(ja vastaan valmiiksi: a) turha kuvitella pääseväsi kenenkään naisen kanssa b) taitaa olla naisillekin parempi näin)
Vierailija kirjoitti:
On aina vähän hassua kun henkilö itse luonnehtii itseään sanalla "hyväkäytöksinen".
No sitä minäkin mietin. Onkohan se joku hullu? Samanlainen hullu mitä tällä palstalla on?
ap
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti en ikinä päädy treffeille sinun tai kaltaisesi "kuvaile itseäsi kolmella sanalla" -naisen kanssa.
(ja vastaan valmiiksi: a) turha kuvitella pääseväsi kenenkään naisen kanssa b) taitaa olla naisillekin parempi näin)
Muhun tuo huumorintaju kyllä puree =)
Vierailija kirjoitti:
On aina vähän hassua kun henkilö itse luonnehtii itseään sanalla "hyväkäytöksinen".
Miten se on siis hassua?
On se jännä, kuinka naisilla se parituminen on niin vaikeaa ja syntyvyys Suomessa laskee.
Kauankos ap on ollut sinkkuna ja mistä syystä yleensä jätät miehet?
No ainakin hirveen imelältä tapaukselta kuulostaa. Kuka syöttää jotain sorsia? :D
Kysy onko hän miellyttämisenhaluinen. "Liian kiltti" voi nimittäin olla läheisriippuvainen ja sitä myöden äitinsä pillin (ja myöhemmin sinun pillin) mukaan tanssiva. Hienoja asioita nuo hänen mainitsemansa, mutta erikoiselta kuulostaa. Ihan kuin tekisi noin mainostaakseen itseään! Vai onko joku noin hyväsydäminen...
Pyydä tekemään persoonallisuustesti. Se paljastaa tosi hyvin. Löytyy netistä. Vastauksina 16 erilaista persoonallisuustyyppiä. Minulle sanoo "loogikko" ja sen takia epäilen onko muka noin kiltti oikeesti.
Mutta uskaltaisin deittailla häntä, ei vaikuta liian oudolta. Joskin henk. koht. vaadin vähän enemmän särmää.
Ajattelen, että olet lukenut liikaa miesvihapalstan juttuja.
Kiltti kuulostaa enemmän kiltille lähimmäisiä kohtaan. Jos lahjoittaa rahaa niin silloin voisi olla antelias tai hyvän tekemisestä tykkäävä.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin hirveen imelältä tapaukselta kuulostaa. Kuka syöttää jotain sorsia? :D
Minä. Siloin kun kun en hakkaa ihmisiä.
No on outo tapaus. Ei kuulosta ihan normaalilta.
Eihän tuollaiseen voi vastata oikein mitään. Olisin varmaan sanonut sinisilmäinen, hyppyrinokkainen ja nököhampainen.
Vierailija kirjoitti:
On se jännä, kuinka naisilla se parituminen on niin vaikeaa ja syntyvyys Suomessa laskee.
Kauankos ap on ollut sinkkuna ja mistä syystä yleensä jätät miehet?
En ole ollut kuin puoli vuotta sinkku. Mulla on ollut aina paljon miehiä. Jos mies paljastuu saamattomaksi lurjukseksi lopetan jutun heti. Olen myös ihastunut parempaan mieheen ja jättänyt silloin miehen. Miksi en tavoittelisi parempaa jos sitä on saatavilla, etkö sinäkin tavoittele hyvää elämässä?
ap
Ööööö, mitä ihmeellistä kyseisen miehen vastauksessa siis oli?
Käytkö ap itse ihan täysillä? Entä te muut vastaajat, jotka pidätte tapauksen miestä ihme hyypiönä?
N24
Luultavasti ajatteli että nuo ominaisuudet kaikista hänen ominaisuuksistaan vetoaisivat sinuun parhaiten.
Ja jos nuo on totta niin on varmaan hyvä mies, ei voi olla ainakaan läpeensä kamala tyyppi jos lahjoittaa rahaa eläinten hyväntekeväisyyteen (tosin mistä voit tietää että on totta).
Pyydä tekemään persoonallisuustesti. Se paljastaa tosi hyvin. Löytyy netistä. Vastauksina 16 erilaista persoonallisuustyyppiä. Minulle sanoo "loogikko" ja sen takia epäilen onko muka noin kiltti .
Testi!? Wtf? Oikeasti? Jos joku mies pyytäisi ensitreffeillä tekemään jonkun persoonallisuustestin, niin kyseenalaistaisin kyllä treffikumppanin oman arviointikyvyn ihmisten suhteen siinä määrin, että saisi jäädä keskenään testejään tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Ööööö, mitä ihmeellistä kyseisen miehen vastauksessa siis oli?
Käytkö ap itse ihan täysillä? Entä te muut vastaajat, jotka pidätte tapauksen miestä ihme hyypiönä?N24
No mun korvaan tuo kuulostaa ihan joltain hyypiö hiipparilta tyyliin Norman Bates :D