Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin eilen treffeillä miehen kanssa joka kuvaili itseään ''kiltiksi''

Ota tuosta selvää
15.11.2016 |

Illallistin hänen kanssaan ravintolassa. Kun pyysin häntä kuvailemaan itseään kolmella sanalla hän sanoi: empaattinen, hyväkäytöksinen ja kiltti. Kysyin häneltä miten hänen kiltteys ilmenee ja hän kertoi minulle lahjoittavansa rahaa eläinten hyväntekeväisyyteen, hänellä on Keniassa kummilapsi ja hän tykkää kesäisin syöttää sorsia rannalla. En oikein tiedä mitä tästä ajatella, onko ihan täyspäinen mies? Hän oli asiallinen ja siististi pukeutunut mies.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina vähän hassua kun henkilö itse luonnehtii itseään sanalla "hyväkäytöksinen".

Vierailija
2/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en ikinä päädy treffeille sinun tai kaltaisesi "kuvaile itseäsi kolmella sanalla" -naisen kanssa.

(ja vastaan valmiiksi: a) turha kuvitella pääseväsi kenenkään naisen kanssa b) taitaa olla naisillekin parempi näin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aina vähän hassua kun henkilö itse luonnehtii itseään sanalla "hyväkäytöksinen".

No sitä minäkin mietin. Onkohan se joku hullu? Samanlainen hullu mitä tällä palstalla on?

ap

Vierailija
4/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti en ikinä päädy treffeille sinun tai kaltaisesi "kuvaile itseäsi kolmella sanalla" -naisen kanssa.

(ja vastaan valmiiksi: a) turha kuvitella pääseväsi kenenkään naisen kanssa b) taitaa olla naisillekin parempi näin)

Muhun tuo huumorintaju kyllä puree =)

Vierailija
5/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on siis hassua?

Vierailija
6/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä, kuinka naisilla se parituminen on  niin vaikeaa ja syntyvyys Suomessa laskee.

Kauankos ap on ollut sinkkuna ja mistä  syystä yleensä jätät miehet?

Vierailija
7/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin hirveen imelältä tapaukselta kuulostaa. Kuka syöttää jotain sorsia? :D

Vierailija
8/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy onko hän miellyttämisenhaluinen. "Liian kiltti" voi nimittäin olla läheisriippuvainen ja sitä myöden äitinsä pillin (ja myöhemmin sinun pillin) mukaan tanssiva. Hienoja asioita nuo hänen mainitsemansa, mutta erikoiselta kuulostaa. Ihan kuin tekisi noin mainostaakseen itseään! Vai onko joku noin hyväsydäminen...

Pyydä tekemään persoonallisuustesti. Se paljastaa tosi hyvin. Löytyy netistä. Vastauksina 16 erilaista persoonallisuustyyppiä. Minulle sanoo "loogikko" ja sen takia epäilen onko muka noin kiltti oikeesti.

Mutta uskaltaisin deittailla häntä, ei vaikuta liian oudolta. Joskin henk. koht. vaadin vähän enemmän särmää.

Vierailija
9/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5

Vierailija
10/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että olet lukenut liikaa miesvihapalstan juttuja.

Vierailija
11/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti kuulostaa enemmän kiltille lähimmäisiä kohtaan. Jos lahjoittaa rahaa niin silloin voisi olla antelias tai hyvän tekemisestä tykkäävä.

Vierailija
12/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin hirveen imelältä tapaukselta kuulostaa. Kuka syöttää jotain sorsia? :D

Minä. Siloin kun kun en hakkaa ihmisiä.

Vierailija
13/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on outo tapaus. Ei kuulosta ihan normaalilta.

Vierailija
14/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaiseen voi vastata oikein mitään. Olisin varmaan sanonut sinisilmäinen, hyppyrinokkainen ja nököhampainen. 

Vierailija
15/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännä, kuinka naisilla se parituminen on  niin vaikeaa ja syntyvyys Suomessa laskee.

Kauankos ap on ollut sinkkuna ja mistä  syystä yleensä jätät miehet?

En ole ollut kuin puoli vuotta sinkku. Mulla on ollut aina paljon miehiä. Jos mies paljastuu saamattomaksi lurjukseksi lopetan jutun heti. Olen myös ihastunut parempaan mieheen ja jättänyt silloin miehen. Miksi en tavoittelisi parempaa jos sitä on saatavilla, etkö sinäkin tavoittele hyvää elämässä?

ap

Vierailija
16/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö, mitä ihmeellistä kyseisen miehen vastauksessa siis oli?

Käytkö ap itse ihan täysillä? Entä te muut vastaajat, jotka pidätte tapauksen miestä ihme hyypiönä?

N24

Vierailija
17/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
18/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ajatteli että nuo ominaisuudet kaikista hänen ominaisuuksistaan vetoaisivat sinuun parhaiten.

Ja jos nuo on totta niin on varmaan hyvä mies, ei voi olla ainakaan läpeensä kamala tyyppi jos lahjoittaa rahaa eläinten hyväntekeväisyyteen (tosin mistä voit tietää että on totta).

Vierailija
19/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä tekemään persoonallisuustesti. Se paljastaa tosi hyvin. Löytyy netistä. Vastauksina 16 erilaista persoonallisuustyyppiä. Minulle sanoo "loogikko" ja sen takia epäilen onko muka noin kiltti .

Testi!? Wtf? Oikeasti? Jos joku mies pyytäisi ensitreffeillä tekemään jonkun persoonallisuustestin, niin kyseenalaistaisin kyllä treffikumppanin oman arviointikyvyn ihmisten suhteen siinä määrin, että saisi jäädä keskenään testejään tekemään.

Vierailija
20/58 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööööö, mitä ihmeellistä kyseisen miehen vastauksessa siis oli?

Käytkö ap itse ihan täysillä? Entä te muut vastaajat, jotka pidätte tapauksen miestä ihme hyypiönä?

N24

No mun korvaan tuo kuulostaa ihan joltain hyypiö hiipparilta tyyliin Norman Bates :D