Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkuhälytin kameralla -kokemuksia?

Vierailija
31.07.2011 |

Onko kellään kokemuksia itkuhälyttymimestä, jossa on kamera? Kannattaako hankkia? Käytännöllinen? Ym? Kaikki plussat ja miinukset tervetulleita..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Itse löysin kyseisen laitteen Tori.fi sivuilta, ja olen todella tyytyväinen. Nyt ei tarvitse kesken tiskienlaiton juosta vaunuille katsomaan kun kuulee äänen, voin monitorista katsoa joko lapsi oikeasti heräsi.http://www.tori.fi/uusimaa/Itkuhalytin_valvontakamera_2736618.htm?ca=14…

Vierailija
2/6 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös semmonen. Saatiin toiselle vauvalle lahjaksi ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Enemmän käytän sitä kyllä taaperolla. Siitä tarkkailen päivä- ja iltaunille mennessä ettei poistu sängystä.

Vauvan (nyt jo 6 kk)ääntelyn, siis onko hereillä vai nukkuuko vielä tuntee kyllä äänestä ilman kameraan katsomistakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vekotin :-)

Meillä oli käytössä n. 8kk - 1v ja siitä oli hyvä katsoa yöllä, että onko todella hereillä vai rauhoittuuko itse tutilla tms. Jännitysnäytelmä kylläkin ;).

Vierailija
4/6 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhake

Vierailija
5/6 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia sellasten käyttäjiltä kaipailenkin. :) Tuskin sellasia olisi keksitty, jos niitä ei joku joskus olisi ajatellut tarvitsevansa.

Vierailija
6/6 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sen tietysti osti (kaikkia mahdollisia teknisiä laitteita pitää kokeilla). Ei se tietenkään välttämätön ole (esikoisen kanssa en osannut sellaista edes kaivata), mutta tykkään siitä tosi paljon. Nytkin se vastaanotin on tuossa vieressä, on kiva katsoa siitä nukkuvaa vauvaa. : ) Hälytin on siis lähinnä käytössä iltaisin kun vauva on nukkumassa. Kun vauva ääntelee, näytöltä näkee heti, onko se hereillä vai äänteleekö vaan mutta jatkaa uniaan itse jne. Myös kun vauvan jättää makuuhuoneeseen nukahtamaan itsekseen, näytöltä voi vilkaista tilanteen, eli nukahtaako vauva vai ei. Kuten sanottu, ei millään tavalla välttämätön laite, mutta itse olen tykännyt kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän