Mistä asioista aloit huomaamaan että sinut jätetään kohta parisuhteessa.
Eli mitkä olivat asioita jotka huomasit ennen eroa/tajusit vasta jälkeenpäin.
Kommentit (14)
Jälkiviisaasti: siitä kun alkoi seurustelemaan.
En yhtään mistään. Exä vaan ilmotti, että ottaa lapset mukaansa ja muuttaa vanhaan kotikaupunkiinsa. Ei kertonu edes syytä päätökselleen.
Siitä että nuoruuden miesystävä ei enää tavatessa katsonut mua silmiin. Katsoi poispäin. Katseesta sen näkee.
🇺🇦🇮🇱
Hyvä kysymys. Todella hienovaraisia signaaleja jotka tuntui epämiellyttävänä tunteena vatsanpohjassa mutta oli vaikea kuvata mikä se oli, vähän erilainen katse, vähän erilainen kosketus, jotkut sanat. Ajattelin että olen hullu mutta jälkikäteen, en ollut.
Kun puoliso sanoi että hän haluaa erota. Se oli aika hyvä vinkki, tällainen tyhmempikin tajusi.
Kumppani alkoi vetäytyä hiljalleen, ei kertonut asioitaan. Ajattelin, että oli muuten stressantunut, en ajatellut, että hautoi eroa.
Intuitio kertoo. Kuunnelkaa aina sisäistä ääntänne. Kyllä sen vaan tuntee, kun toinen alkaa vetäytymään emotionaalisesti, vaikka se olisi hyvin hienovaraista.
Kaksi kertaa olen ollut alle vuoden mittaisessa parisuhteessa ja molemmilla kerroilla mies lopetti seurustelun kuin seinään. Toinen sanoi syyksi, että kyllästyi minuun ja toinen halusi koittaa yrittää löytää parempaa seuraa.
Seksi ja muukin läheisyys väheni ja hän alkoi oikein yllyttää minua menemään kavereideni kanssa harrastamaan tai miesten saunailtoihin.
Musiikkimaku muuttui parissa viikossa ym. uudet mielenkiinnonkohteet.
Alkoi kulkea naistuttavien luona ja jokainen "haluaisi seurustella kanssani".
Jälkikäteen olen tajunnut, etten tajunnut mitään vaikka toinen teki kaikkensa että pääsisi siististi eroon minusta. Haukkui ulkonäköäni, pilkkasi avoimesti minua eräissä juhlissa, kuolasi avoimesti ystävääni, nauroi ivallisesti jutuilleni, haukkui sukulaisiani, harrastuksiani, haaveitani. Minä sisälläni vaan tuhersin aina itkua, että miksi miehelläni on noin paha olla. Haukkui vielä eron jälkeen minua tuttaville.
huoraamisesta