Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asioista aloit huomaamaan että sinut jätetään kohta parisuhteessa.

Vierailija
14.03.2026 |

Eli mitkä olivat asioita jotka huomasit ennen eroa/tajusit vasta jälkeenpäin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoraamisesta

Vierailija
2/14 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköni arvostelusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiviisaasti: siitä kun alkoi seurustelemaan.

4/14 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mistään. Exä vaan ilmotti, että ottaa lapset mukaansa ja muuttaa vanhaan kotikaupunkiinsa. Ei kertonu edes syytä päätökselleen.

5/14 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että nuoruuden miesystävä ei enää tavatessa katsonut mua silmiin. Katsoi poispäin. Katseesta sen näkee. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/14 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Todella hienovaraisia signaaleja jotka tuntui epämiellyttävänä tunteena vatsanpohjassa mutta oli vaikea kuvata mikä se oli, vähän erilainen katse, vähän erilainen kosketus, jotkut sanat. Ajattelin että olen hullu mutta jälkikäteen, en ollut. 

Vierailija
7/14 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puoliso sanoi että hän haluaa erota. Se oli aika hyvä vinkki, tällainen tyhmempikin tajusi. 

Vierailija
8/14 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani alkoi vetäytyä hiljalleen, ei kertonut asioitaan. Ajattelin, että oli muuten stressantunut, en ajatellut, että hautoi eroa.

Vierailija
9/14 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intuitio kertoo. Kuunnelkaa aina sisäistä ääntänne. Kyllä sen vaan tuntee, kun toinen alkaa vetäytymään emotionaalisesti, vaikka se olisi hyvin hienovaraista. 

Vierailija
10/14 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen ollut alle vuoden mittaisessa parisuhteessa ja molemmilla kerroilla mies lopetti seurustelun kuin seinään. Toinen sanoi syyksi, että kyllästyi minuun ja toinen halusi koittaa yrittää löytää parempaa seuraa.

Vierailija
11/14 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja muukin läheisyys väheni ja hän alkoi oikein yllyttää minua menemään kavereideni kanssa harrastamaan tai miesten saunailtoihin.

Vierailija
12/14 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkimaku muuttui parissa viikossa ym. uudet mielenkiinnonkohteet. 

Vierailija
13/14 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi kulkea naistuttavien luona ja jokainen "haluaisi seurustella kanssani". 

Vierailija
14/14 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkikäteen olen tajunnut, etten tajunnut mitään vaikka toinen teki kaikkensa että pääsisi siististi eroon minusta. Haukkui ulkonäköäni, pilkkasi avoimesti minua eräissä juhlissa, kuolasi avoimesti ystävääni, nauroi ivallisesti jutuilleni, haukkui sukulaisiani, harrastuksiani, haaveitani. Minä sisälläni vaan tuhersin aina itkua, että miksi miehelläni on noin paha olla.  Haukkui vielä eron jälkeen minua tuttaville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme