Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saksan "lentoturma" tahallinen!

Vierailija
26.03.2015 |

Julkisuudessa ei ole haluttu sanoa tätä vielä ääneen, mutta ainut tapa miten tuo on voinut tapahtua on tahallisuus. Jos sisällä ollut pilotti olisi ollut vain tajuton, niin ulkopuolelta olisi edelleen pystynyt tulemaan sisälle. Ainut tapa miten tuo ei onnistu on, että se estetään sisältä. Sitä ei myöskään voi estää vahingossa koska kytkin sijoitettu siten, että pilotin täytyy nousta käyttämään sitä. Tosta näkee miten toi toimii..

 

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/59 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin turhaa spekulaatiota!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän oli syynä tähän tekoon? Toivottavasti ei mikään perheriita...

Vierailija
4/59 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli nyt jo neljäs lukemani aloitus teon mahdollisesta tahallisuudesta, vieläkään ei tosin löytynyt linkkiä uutiseen jota aina keskustelua avatessa odotan innolla!! :((

Vierailija
5/59 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämä Saksan lentoturma tapahtui?

Vierailija
6/59 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:11"]Tämä oli nyt jo neljäs lukemani aloitus teon mahdollisesta tahallisuudesta, vieläkään ei tosin löytynyt linkkiä uutiseen jota aina keskustelua avatessa odotan innolla!! :((
[/quote]

Siksi puhutaankin spekuloinnista eikä uutisoinnista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/59 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:11"]

Tämä oli nyt jo neljäs lukemani aloitus teon mahdollisesta tahallisuudesta, vieläkään ei tosin löytynyt linkkiä uutiseen jota aina keskustelua avatessa odotan innolla!! :((

[/quote]

Tahallisuus on ainut mahdollisuus tähän. Tuo ei ole voinut olla vahinko mitenkään.

ap

Vierailija
8/59 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:11"]Mikähän oli syynä tähän tekoon? Toivottavasti ei mikään perheriita...
[/quote]. Perus perheriita, viedään sitten 149 sivullistakin hautaan samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/59 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:13"]

Koska tämä Saksan lentoturma tapahtui?

[/quote]

En tiedä, ilmeisesti jäänyt Ranskan lentoturman varjoon kun siitä uutisoitu niin paljon.

Vierailija
10/59 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:01"]

Julkisuudessa ei ole haluttu sanoa tätä vielä ääneen, mutta ainut tapa miten tuo on voinut tapahtua on tahallisuus. Jos sisällä ollut pilotti olisi ollut vain tajuton, niin ulkopuolelta olisi edelleen pystynyt tulemaan sisälle. Ainut tapa miten tuo ei onnistu on, että se estetään sisältä. Sitä ei myöskään voi estää vahingossa koska kytkin sijoitettu siten, että pilotin täytyy nousta käyttämään sitä. Tosta näkee miten toi toimii..

[/quote]

Väärä hätäkoodi? Huonoa johtamista ja perehdyttämistä.

MIksi ohjaamossa ei sitten ollut alunalkaen kaiken aikaa kaksi ihmistä? Huonoa johtamista ja perehdyttämistä. Huomaa tämä on ainakin fakta, sillä oletuksella että tuo on suositus.

MIksi matkustajista ei kuulunut mitään? ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/59 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa videolla on turvattomampi versio ohjaamonovesta. Tuossahan on vaarana se että lentäjä avaa oven ja samalla lentohenkilökuntaan kuuluvan mukana ohjaamon tunkeutuu muitakin. Turvallisempi ohjaamonovi on sellainen jossa ensin ohjaamoonpyrkivälle avautuu ovi ja hän pääsee matkustamon ja ohjaamon väliseen tilaan ja on nyt lukittuna tähän tilaan. Matkustamoon ja ohjaamoon johtavat ovet ovat nyt lukossa ja tässä vaiheessa vielä ohjaamosta varmistetaan henkilöllisyys. Vasta sitten ohjaamon ovi aukeaa.

Vierailija
12/59 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja konehan ei lennä maahan vaikka kuski olis unessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/59 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsemurha on itsekäs teko, ei siinä ajatella viattomia uhreja

jos niin tehtäis, ei tehtäis sitä itsaria

Vierailija
14/59 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:01"]

Julkisuudessa ei ole haluttu sanoa tätä vielä ääneen, mutta ainut tapa miten tuo on voinut tapahtua on tahallisuus. Jos sisällä ollut pilotti olisi ollut vain tajuton, niin ulkopuolelta olisi edelleen pystynyt tulemaan sisälle. Ainut tapa miten tuo ei onnistu on, että se estetään sisältä. Sitä ei myöskään voi estää vahingossa koska kytkin sijoitettu siten, että pilotin täytyy nousta käyttämään sitä. Tosta näkee miten toi toimii..

[/quote]

Väärä hätäkoodi? Huonoa johtamista ja perehdyttämistä.

MIksi ohjaamossa ei sitten ollut alunalkaen kaiken aikaa kaksi ihmistä? Huonoa johtamista ja perehdyttämistä. Huomaa tämä on ainakin fakta, sillä oletuksella että tuo on suositus.

MIksi matkustajista ei kuulunut mitään? ?

[/quote]

Kaikki henkilökunnan jäsenet tietää noi koodit. Ja ohjaamossa on aina kaksi sisällä. Eli kun toinen pilotti menee vessaan, niin joku tulee hänen tilalleen. Tekijä on ollut joko se toinen pilotti tai tuo sisääntullut hlökunnan jäsen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/59 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:13"]

Koska tämä Saksan lentoturma tapahtui?

[/quote]

Vuonna 1987. Siksi siitä keskustellaan juuri nyt päivittäin mm. av-palstalla.

Vierailija
16/59 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on jo iltalehdissä julkistettu tahallisuus

Vierailija
17/59 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:01"]

Julkisuudessa ei ole haluttu sanoa tätä vielä ääneen, mutta ainut tapa miten tuo on voinut tapahtua on tahallisuus. Jos sisällä ollut pilotti olisi ollut vain tajuton, niin ulkopuolelta olisi edelleen pystynyt tulemaan sisälle. Ainut tapa miten tuo ei onnistu on, että se estetään sisältä. Sitä ei myöskään voi estää vahingossa koska kytkin sijoitettu siten, että pilotin täytyy nousta käyttämään sitä. Tosta näkee miten toi toimii..

[/quote]

Väärä hätäkoodi? Huonoa johtamista ja perehdyttämistä.

MIksi ohjaamossa ei sitten ollut alunalkaen kaiken aikaa kaksi ihmistä? Huonoa johtamista ja perehdyttämistä. Huomaa tämä on ainakin fakta, sillä oletuksella että tuo on suositus.

MIksi matkustajista ei kuulunut mitään? ?

[/quote]

Kapteeni - käyn kusella. Perämies, ok.

Perämies, laittaa oven lukkoon ja kääntää koneen syöksyyn...

Kapteeni palaa vessasta ja huomaa että ovi on lukossa. Koputtaa oveen, ja kun sitä ei avata ja kone alkaa syöksymään hakkaa ovea epätoivoisesti.... rähäjdys kaikki kuolleita.

41v m

Vierailija
18/59 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:01"]

Julkisuudessa ei ole haluttu sanoa tätä vielä ääneen, mutta ainut tapa miten tuo on voinut tapahtua on tahallisuus. Jos sisällä ollut pilotti olisi ollut vain tajuton, niin ulkopuolelta olisi edelleen pystynyt tulemaan sisälle. Ainut tapa miten tuo ei onnistu on, että se estetään sisältä. Sitä ei myöskään voi estää vahingossa koska kytkin sijoitettu siten, että pilotin täytyy nousta käyttämään sitä. Tosta näkee miten toi toimii..

[/quote]

Väärä hätäkoodi? Huonoa johtamista ja perehdyttämistä.

MIksi ohjaamossa ei sitten ollut alunalkaen kaiken aikaa kaksi ihmistä? Huonoa johtamista ja perehdyttämistä. Huomaa tämä on ainakin fakta, sillä oletuksella että tuo on suositus.

MIksi matkustajista ei kuulunut mitään? ?

[/quote]

Kaikki henkilökunnan jäsenet tietää noi koodit. Ja ohjaamossa on aina kaksi sisällä. Eli kun toinen pilotti menee vessaan, niin joku tulee hänen tilalleen. Tekijä on ollut joko se toinen pilotti tai tuo sisääntullut hlökunnan jäsen.

ap

[/quote]

Vaan tuliko kukaan sisään?

Vierailija
19/59 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:11"]

Tämä oli nyt jo neljäs lukemani aloitus teon mahdollisesta tahallisuudesta, vieläkään ei tosin löytynyt linkkiä uutiseen jota aina keskustelua avatessa odotan innolla!! :((

[/quote]

Tahallisuus on ainut mahdollisuus tähän. Tuo ei ole voinut olla vahinko mitenkään.

ap
[/quote]

Ellei ovessakin ollut juuri sattumalta teknistä vikaa sen lisäksi, että perämies olisi mennyt tajuttomaksi..

Alkaa näyttää karmivalta tapaukselta.
Jos oli tahallista, niin eikähän se selviä perämiehen henk.koht. asioita tonkimalla.

Vierailija
20/59 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:13"]

Koska tämä Saksan lentoturma tapahtui?

[/quote]

Vuonna 1987. Siksi siitä keskustellaan juuri nyt päivittäin mm. av-palstalla.

[/quote]

Repesin XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme