Saksan "lentoturma" tahallinen!
Julkisuudessa ei ole haluttu sanoa tätä vielä ääneen, mutta ainut tapa miten tuo on voinut tapahtua on tahallisuus. Jos sisällä ollut pilotti olisi ollut vain tajuton, niin ulkopuolelta olisi edelleen pystynyt tulemaan sisälle. Ainut tapa miten tuo ei onnistu on, että se estetään sisältä. Sitä ei myöskään voi estää vahingossa koska kytkin sijoitettu siten, että pilotin täytyy nousta käyttämään sitä. Tosta näkee miten toi toimii..
Kommentit (59)
Mikähän oli syynä tähän tekoon? Toivottavasti ei mikään perheriita...
Tämä oli nyt jo neljäs lukemani aloitus teon mahdollisesta tahallisuudesta, vieläkään ei tosin löytynyt linkkiä uutiseen jota aina keskustelua avatessa odotan innolla!! :((
Koska tämä Saksan lentoturma tapahtui?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:11"]Tämä oli nyt jo neljäs lukemani aloitus teon mahdollisesta tahallisuudesta, vieläkään ei tosin löytynyt linkkiä uutiseen jota aina keskustelua avatessa odotan innolla!! :((
[/quote]
Siksi puhutaankin spekuloinnista eikä uutisoinnista.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:11"]
Tämä oli nyt jo neljäs lukemani aloitus teon mahdollisesta tahallisuudesta, vieläkään ei tosin löytynyt linkkiä uutiseen jota aina keskustelua avatessa odotan innolla!! :((
[/quote]
Tahallisuus on ainut mahdollisuus tähän. Tuo ei ole voinut olla vahinko mitenkään.
ap
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:11"]Mikähän oli syynä tähän tekoon? Toivottavasti ei mikään perheriita...
[/quote]. Perus perheriita, viedään sitten 149 sivullistakin hautaan samalla.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:13"]
Koska tämä Saksan lentoturma tapahtui?
[/quote]
En tiedä, ilmeisesti jäänyt Ranskan lentoturman varjoon kun siitä uutisoitu niin paljon.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:01"]
Julkisuudessa ei ole haluttu sanoa tätä vielä ääneen, mutta ainut tapa miten tuo on voinut tapahtua on tahallisuus. Jos sisällä ollut pilotti olisi ollut vain tajuton, niin ulkopuolelta olisi edelleen pystynyt tulemaan sisälle. Ainut tapa miten tuo ei onnistu on, että se estetään sisältä. Sitä ei myöskään voi estää vahingossa koska kytkin sijoitettu siten, että pilotin täytyy nousta käyttämään sitä. Tosta näkee miten toi toimii..
[/quote]
Väärä hätäkoodi? Huonoa johtamista ja perehdyttämistä.
MIksi ohjaamossa ei sitten ollut alunalkaen kaiken aikaa kaksi ihmistä? Huonoa johtamista ja perehdyttämistä. Huomaa tämä on ainakin fakta, sillä oletuksella että tuo on suositus.
MIksi matkustajista ei kuulunut mitään? ?
Tuossa videolla on turvattomampi versio ohjaamonovesta. Tuossahan on vaarana se että lentäjä avaa oven ja samalla lentohenkilökuntaan kuuluvan mukana ohjaamon tunkeutuu muitakin. Turvallisempi ohjaamonovi on sellainen jossa ensin ohjaamoonpyrkivälle avautuu ovi ja hän pääsee matkustamon ja ohjaamon väliseen tilaan ja on nyt lukittuna tähän tilaan. Matkustamoon ja ohjaamoon johtavat ovet ovat nyt lukossa ja tässä vaiheessa vielä ohjaamosta varmistetaan henkilöllisyys. Vasta sitten ohjaamon ovi aukeaa.
Ja konehan ei lennä maahan vaikka kuski olis unessa.
itsemurha on itsekäs teko, ei siinä ajatella viattomia uhreja
jos niin tehtäis, ei tehtäis sitä itsaria
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:01"]
Julkisuudessa ei ole haluttu sanoa tätä vielä ääneen, mutta ainut tapa miten tuo on voinut tapahtua on tahallisuus. Jos sisällä ollut pilotti olisi ollut vain tajuton, niin ulkopuolelta olisi edelleen pystynyt tulemaan sisälle. Ainut tapa miten tuo ei onnistu on, että se estetään sisältä. Sitä ei myöskään voi estää vahingossa koska kytkin sijoitettu siten, että pilotin täytyy nousta käyttämään sitä. Tosta näkee miten toi toimii..
[/quote]
Väärä hätäkoodi? Huonoa johtamista ja perehdyttämistä.
MIksi ohjaamossa ei sitten ollut alunalkaen kaiken aikaa kaksi ihmistä? Huonoa johtamista ja perehdyttämistä. Huomaa tämä on ainakin fakta, sillä oletuksella että tuo on suositus.
MIksi matkustajista ei kuulunut mitään? ?
[/quote]
Kaikki henkilökunnan jäsenet tietää noi koodit. Ja ohjaamossa on aina kaksi sisällä. Eli kun toinen pilotti menee vessaan, niin joku tulee hänen tilalleen. Tekijä on ollut joko se toinen pilotti tai tuo sisääntullut hlökunnan jäsen.
ap
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:13"]
Koska tämä Saksan lentoturma tapahtui?
[/quote]
Vuonna 1987. Siksi siitä keskustellaan juuri nyt päivittäin mm. av-palstalla.
kyllä on jo iltalehdissä julkistettu tahallisuus
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:01"]
Julkisuudessa ei ole haluttu sanoa tätä vielä ääneen, mutta ainut tapa miten tuo on voinut tapahtua on tahallisuus. Jos sisällä ollut pilotti olisi ollut vain tajuton, niin ulkopuolelta olisi edelleen pystynyt tulemaan sisälle. Ainut tapa miten tuo ei onnistu on, että se estetään sisältä. Sitä ei myöskään voi estää vahingossa koska kytkin sijoitettu siten, että pilotin täytyy nousta käyttämään sitä. Tosta näkee miten toi toimii..
[/quote]
Väärä hätäkoodi? Huonoa johtamista ja perehdyttämistä.
MIksi ohjaamossa ei sitten ollut alunalkaen kaiken aikaa kaksi ihmistä? Huonoa johtamista ja perehdyttämistä. Huomaa tämä on ainakin fakta, sillä oletuksella että tuo on suositus.
MIksi matkustajista ei kuulunut mitään? ?
[/quote]
Kapteeni - käyn kusella. Perämies, ok.
Perämies, laittaa oven lukkoon ja kääntää koneen syöksyyn...
Kapteeni palaa vessasta ja huomaa että ovi on lukossa. Koputtaa oveen, ja kun sitä ei avata ja kone alkaa syöksymään hakkaa ovea epätoivoisesti.... rähäjdys kaikki kuolleita.
41v m
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:30"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:01"]
Julkisuudessa ei ole haluttu sanoa tätä vielä ääneen, mutta ainut tapa miten tuo on voinut tapahtua on tahallisuus. Jos sisällä ollut pilotti olisi ollut vain tajuton, niin ulkopuolelta olisi edelleen pystynyt tulemaan sisälle. Ainut tapa miten tuo ei onnistu on, että se estetään sisältä. Sitä ei myöskään voi estää vahingossa koska kytkin sijoitettu siten, että pilotin täytyy nousta käyttämään sitä. Tosta näkee miten toi toimii..
[/quote]
Väärä hätäkoodi? Huonoa johtamista ja perehdyttämistä.
MIksi ohjaamossa ei sitten ollut alunalkaen kaiken aikaa kaksi ihmistä? Huonoa johtamista ja perehdyttämistä. Huomaa tämä on ainakin fakta, sillä oletuksella että tuo on suositus.
MIksi matkustajista ei kuulunut mitään? ?
[/quote]
Kaikki henkilökunnan jäsenet tietää noi koodit. Ja ohjaamossa on aina kaksi sisällä. Eli kun toinen pilotti menee vessaan, niin joku tulee hänen tilalleen. Tekijä on ollut joko se toinen pilotti tai tuo sisääntullut hlökunnan jäsen.
ap
[/quote]
Vaan tuliko kukaan sisään?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:11"]
Tämä oli nyt jo neljäs lukemani aloitus teon mahdollisesta tahallisuudesta, vieläkään ei tosin löytynyt linkkiä uutiseen jota aina keskustelua avatessa odotan innolla!! :((
[/quote]
Tahallisuus on ainut mahdollisuus tähän. Tuo ei ole voinut olla vahinko mitenkään.
ap
[/quote]
Ellei ovessakin ollut juuri sattumalta teknistä vikaa sen lisäksi, että perämies olisi mennyt tajuttomaksi..
Alkaa näyttää karmivalta tapaukselta.
Jos oli tahallista, niin eikähän se selviä perämiehen henk.koht. asioita tonkimalla.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:30"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:13"]
Koska tämä Saksan lentoturma tapahtui?
[/quote]
Vuonna 1987. Siksi siitä keskustellaan juuri nyt päivittäin mm. av-palstalla.
[/quote]
Repesin XD
up