Lue keskustelun säännöt.
Millainen olisi maailma, jos kaikki muut kuin eurooppalaiset kuolisivat?
25.03.2015 |
Eli kun heräisimme uuteen aamuun, selviäisi että maailmassa on vain eurooppalaisia. Mukavuussyistä voisimme laskea kanadalaiset, australialaiset ja uusiseelantilaiset myös eurooppalaisiksi.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla