Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos oma äiti joutuu olemaan sairaalassa viikon
22.03.2006 |
niin mitä kivaa keksisi viemisiksi kun menee käymään siellä.
Kommentit (2)
jos sairaala on tarpeeksi lähellä eniten ilahduttaa, jos voit käydä viikon aikana mahdollisimman monena päivänä.
Ja varmasti hyvä vieminen on jotain ajankulua, kuten mukava lukeminen. Mitän hirveän synkkää ei kannata viedä..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
vaikka herkkuja (siis ellei ole hoidon mukanaantuomia rajoituksia), jotain hyvantuoksuisia kasivoiteita yms. ylellinen kylpypyyhe, luettavaa. lapsenlapsien kuva natissa kehyksessa.