Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä puhelin?

Vierailija
03.01.2015 |

Nyt on Samsung s3 ja mietin uuden hankintaa. Mitä puhelinta suosittelisitte? Olen katsellut s5 ja alphaa, mutta löytyykö muilta merkeiltä edullisempia vastaavia tai parempia saman hintaisia? Ja onko kokemusta noista mainitsemistani samsungeista? Hinnat noilla n.500€

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sony Xperia

Vierailija
2/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä Sony Xperia Z2. AIvan loistava puhelin kaikin puolin. Minusta selkeämpi versio Androidista kuin Samsungin. Laadukkaampi ulkoasu ja akku kestää pitkälti toista päivää.
Suosittelen.

Jos haluat investoida vähän enemmän, uudempi z3 on varmasti myös hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kamera tuossa Sonyssa on?

Vierailija
4/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20,7 mpxl, hyviä kuvia ottaa.

Vierailija
5/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan ota Sonyn Xperia Z3 Compactia. Niiden lasikuorien kanssa ollut ongelmia monilla, itselläkin räsähti takalasi rikki kun puhelin oli pöydällä latauksessa. Eikä Sonyn mukaan mene takuun piikkiin...

Muuten todella kiva puhelin, hyvä kamera ja muutenkin miellyttävä käyttää, itseäni vaan vituttaa tuo lasihomma - kyseessä kun kuitenkin pitäisi olla vedenpitävä puhelin, ja sitä se ei kyllä ole rikkinäisellä lasilla.

Vierailija
6/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone 5s on paras

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonylla on toimivat ja hyvät puhelimet. Itse menin tyhmyyksissäni ostamaan uuden samsungin, ja kyllä kaduttaa. Huoltoon päätyi 3 kuukauden jälkeen, kun mikään ei pelitä.

Vierailija
8/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kans on Samsung s3 en tykkää tästä ollenkaan. Älyttömän epäkäytännöllinen ja sekava käyttää, lisäksi kamera mitäänsanomattoman huono, kuvat katoaa galleriasta eikä löydy, näyttö ei tottele jne. Kaipaan niin edellistä nokia lumia 800. Oli nii paljo toimivampi, selkeämpi, luja ja kunnon kamera jolla sai selkeitä kuvia vaikka vähä liikkuki...

Vierailija
10/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:26"]

Minulla kans on Samsung s3 en tykkää tästä ollenkaan. Älyttömän epäkäytännöllinen ja sekava käyttää, lisäksi kamera mitäänsanomattoman huono, kuvat katoaa galleriasta eikä löydy, näyttö ei tottele jne. Kaipaan niin edellistä nokia lumia 800. Oli nii paljo toimivampi, selkeämpi, luja ja kunnon kamera jolla sai selkeitä kuvia vaikka vähä liikkuki...

Vielä että en ainakaan toista Samsungia ostaisi, käyttöjärjestelmä on nii sekava... ennemmin nokia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HTC One Mini 2. Ostin tän pari kuukautta sitten, ollut tosi hyvä käytössä. Tästä on hyvä katsoa esim. leffojakin, mitä itse tulee paljon reissatessa tehtyä

Vierailija
12/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumiaa en missään nimessä suosittele. Itselläni on nykyään perus iphone 4s ja olen ollut iphoneen tyytyväinen. Helppo ja yksinkertainen käyttöjärjestelmä. Iphone on kaikinpuolin hyvä ja toimiva. Ainut miinus on näytön koko, mutta uusimmissa malleissa sekin tietysti korjaantuu. 

 

Olen kuullut hyvää myös lg:n uusista malleista. Kannattaa käydä kaupassa hipelöimässä ja vähän googletella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi