Käykö Huutiksessa kauppa vai onko kaikki siirtyneet FB:n kirppiksille?
en jaksa niitä FB:n kirppisryhmiä, joissa on toinen toistaan kummallisempia sääntöjä. Mutta ostaako kukaan enää Huutiksesta?
Kommentit (5)
En ole ikinä perehtynyt fb:n myyntisysteemeihin, mutta Toria tulee löytöjen perässä selailtua. Huuto.netistä on nykyään vaikea löytää mitään järkevää, kun samat tyypit pitävät koko ajan samoja ylihinnoiteltuja rojujaan tarjolla.
Ehkä huutis on vähän hiljentynyt niistä parhaista ajoista, mutta kyllä siellä edelleen kauppa käy. Meidänkin perheen vuoden myynnit on 4-numeroinen summa eli keskiverrosti kyllä yli 100 eurolla kuukaudessa kauppa käy.
[quote author="melba" time="27.12.2014 klo 19:04"]
Ehkä huutis on vähän hiljentynyt niistä parhaista ajoista, mutta kyllä siellä edelleen kauppa käy. Meidänkin perheen vuoden myynnit on 4-numeroinen summa eli keskiverrosti kyllä yli 100 eurolla kuukaudessa kauppa käy.
[/quote]Trokaatko vai miten sulla riittää noin paljon tavaraa kaupan?
Huutis on valitettavasti trokarien pesä. Ei kannata enää tutkailla. Ylihintaista tavaraa ja samat tavarat tulee aina uudestaan myyntiin.
Oon huutiksessa tehomyyjä ja mulla kyllä kauppa käy kiitettävästi. Joulun alla olin ihan täystyöllistetty huutishommissa. Kun itse tai perheeni tarvitsee jotain, katson aina ennen kauppaanmenoa huutiksesta. Joten usein ostan itsekin huutismyyjiltä.