Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö Huutiksessa kauppa vai onko kaikki siirtyneet FB:n kirppiksille?

Vierailija
27.12.2014 |

en jaksa niitä FB:n kirppisryhmiä, joissa on toinen toistaan kummallisempia sääntöjä. Mutta ostaako kukaan enää Huutiksesta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huutiksessa tehomyyjä ja mulla kyllä kauppa käy kiitettävästi. Joulun alla olin ihan täystyöllistetty huutishommissa. Kun itse tai perheeni tarvitsee jotain, katson aina  ennen kauppaanmenoa huutiksesta. Joten usein ostan itsekin huutismyyjiltä.

Vierailija
2/5 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä perehtynyt fb:n myyntisysteemeihin, mutta Toria tulee löytöjen perässä selailtua. Huuto.netistä on nykyään vaikea löytää mitään järkevää, kun samat tyypit pitävät koko ajan samoja ylihinnoiteltuja rojujaan tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä huutis on vähän hiljentynyt niistä parhaista ajoista, mutta kyllä siellä edelleen kauppa käy. Meidänkin perheen vuoden myynnit on 4-numeroinen summa eli keskiverrosti kyllä yli 100 eurolla kuukaudessa kauppa käy.

Vierailija
4/5 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="melba" time="27.12.2014 klo 19:04"]

Ehkä huutis on vähän hiljentynyt niistä parhaista ajoista, mutta kyllä siellä edelleen kauppa käy. Meidänkin perheen vuoden myynnit on 4-numeroinen summa eli keskiverrosti kyllä yli 100 eurolla kuukaudessa kauppa käy.

[/quote]Trokaatko vai miten sulla riittää noin paljon tavaraa kaupan?

Vierailija
5/5 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutis on valitettavasti trokarien pesä. Ei kannata enää tutkailla. Ylihintaista tavaraa ja samat tavarat tulee aina uudestaan myyntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä