Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaistoaako ulkopuoliset kahden ihmisen ihastuksen?

Vierailija
07.12.2014 |

Kokemuksia? Ei siis tarvitse olla suhdetta vaan jokin jännite, kemia, erilainen läytös jne. Huomaako ulkopuoliset sen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa

Vierailija
2/12 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina, mutta usein.

Vierailija
4/12 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei...jos huomaa niin mie oon pulassa...Huomaako ulkopuoliset miehetkin?

Vierailija
5/12 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisillakin voi olla sellaista punastumista, hermostuneisuutta. Töissä on yksi mies ja nainen jotka eivät muiden aikana juuri koskaan puhu toisilleen mutta kaksin työasioista(?) kyllä juttelevat.

Vierailija
6/12 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen huomaa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:41"]

Voi ei...jos huomaa niin mie oon pulassa...Huomaako ulkopuoliset miehetkin?

[/quote]

Miehet ei todellakaan :D

Vierailija
8/12 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllä, mut joskus myös voi tulla tulkinnallisia ohilaakeja ja virheitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän ei voi varmaksi sanoa muuten kuin kysymällä osuiko oma arvelu oikeaan. Ainahan voi luulla näkevänsä ihan kaiken.

Vierailija
10/12 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut huomaavat paremmin kuin toiset. Minä olen yleensä huomannut. Huomaan myös ennen kyseisiä ihmisiä, kenellä saattaisi olla kemiaa keskenään, ja siksi olenkin aika onnistunut "parittaja" ;) (okei, väärä sana, mutta tiedätte mitä tarkoitan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon lähes varma että töissä on toisiinsa ihastunut mies ja nainen. Niiden välillä sellainen ihmeellinen jännite. Välttelevät jopa toisiansa ja vilkuilevat toisiaan salaa. Naimisissa ovat molemmat eli varmaan kiusallinen tilanne. Mutta huomattu on.

Vierailija
12/12 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toivottavasti ei miehet huomaa. Oispa outo tilanne sitten.. :/ hitto kun ei jollekkin "kemialle" tai kiinnostukselle voi mitään. Tottakai sitä koittaa peittää, ite jopa kuvittelee siinä onnistuvansa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän