Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekee mieli ottaa miehen joululahja omaan käyttöön!

Vierailija
16.12.2014 |

Tuolla kaapissa se kummittelee ja haluisin ovat yhden paketin ja ottaa lahjan omaan käyttöön. Nyt naurattaa kun kirjoitin tän tänne, mutta mä oon miettinyt sitä koko päivän. Vitsit mä oon itsekäs! :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä, kun ostan jonkun tosi kivan lahjan (en tarkoita kallista), niin mua vähän harmittaa, ettei se ole mulle. :) Mietin, että mitä jos saaja ei tykkääkään lahjasta, ja sit se menee hukkaan.

Vierailija
2/6 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:12"]No yleensä, kun ostan jonkun tosi kivan lahjan (en tarkoita kallista), niin mua vähän harmittaa, ettei se ole mulle. :) Mietin, että mitä jos saaja ei tykkääkään lahjasta, ja sit se menee hukkaan.
[/quote]

Totta!! Ajattelin juuri, että ihanaa jos mies tykkää lahjasta, mutta kiva myös jos ei tykkää sillä sillon minä saan sen. Win-win hahah onneks on vielä miehelle toinen lahja mistä se varmasti tykkää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä paketissa on  : ) ? 
T. Sun Mies

Vierailija
4/6 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerros nyt mitä oot ostanu!

Vierailija
5/6 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partakone.

Vierailija
6/6 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:16"]Kerros nyt mitä oot ostanu!
[/quote]

Sori unohdin mainita :D siis siinä paketissa on yhden kosmetiikkamerkin pari "miehekästä" tuotetta. Otan ihan riskin että tykkääkö mies niistä, mutta ainakin ennen on käyttänyt samalta merkiltä paria tuotetta. :) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän