Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tehdäänkö uuniriisipuuro kannen kanssa vai ilman?

Vierailija
02.01.2015 |

Kun tehdään riisipuuro uunissa, laitetaanko kansi vai ei?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kantta

Vierailija
2/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:41"]Ei kantta
[/quote]Miksei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansi päälle.

Vierailija
4/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kantta, siihen pitää tulla kuori.

Vierailija
5/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos laitat kannen kouhuu yli ja uuni sotkeutuu

Vierailija
6/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:53"]jos laitat kannen kouhuu yli ja uuni sotkeutuu
[/quote]

Ei kuohu kun lämpöä ei ole liikaa ja pitää yön yli uunissa.
En pidä kuoresta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kantta, miedolla lämmöllä. Litra maitoa 1 desi riisiryynejä. Sekoitan välillä ja otan kuoren pois. Lämpötila 125 asteesta hiljakseen vähentäen kuumuutta. On parin tunnin päästä kypsää, sitten ripaus suolaa ja syömään.

Vierailija
8/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan useimmiten kannen eaolleen, ei kuivu, eikä tule kuorta eli molempi parempi. Puuro ylksi uuniin ja aamulla syömään. Uuni jäähtyy mukavasti pitkin yötä ihan itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kantta. Riisipussin kyljessä olevalla ohjeella tulee kuivaa, lisää 2 dl vettä tai maitoa ohjeeseen, niin tulee parempaa. Riittävän pitkä haudutusaika on tärkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän