Mitä mun pojan paketissa oli?
16-v poika sai tänään paketin jossa oli lähettäjänä joku Kentonen Oy... en tiedä katsoinko oikein kun Googlestakaan ei löytynyt mitään. Tietäisikö täällä joku? Poika ei suostunut paljastamaan.
Kommentit (16)
Tilasiko sulle vibran joululahjaksi? Vai tilasiko itselleen preservatiiveja?
Tai ehkä se tilas vähän leluja itselleen ;) onko hänellä tyttö- tai poikaystävää?
Kaalimadosta se on tilannut :'D t. 16v, joka onmyös tilaillut Kaalimadosta liukkareita, dildoi, käsirautoja yms Kaalimadosta ja lähettäjänä on ollut Kentonen oy.
Okei, no Kaalimato ainakin selittäisi, minkä takia pojalla meni tänään suihkussa vähän kauemmin kuin yleensä :D T. ap
Kuukkelin perusteella näyttäis että Kentonec omistaa Kaalimadon.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:25"]Sun poikas on homo!!!
[/quote]
Tuskin seksilelut kenestäkään homoa tekee. Ihan samalla tavalla se eturauhanen siellä on kaikilla miehillä.
Mitä se käyttää siellä suihkussa??
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:48"]Mitä se käyttää siellä suihkussa??
[/quote]
No varmaan sitä leluaan xD T. ap
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 22:11"]Fleshlight ilmeisesti :D
[/quote]
Tai sitten joku anaalilelu ;D
Nolaathan sitten sopivasti poikaasi tämän johdosta. Taputat vaikka olalle ja sanot että on hyvä että pidät omista seksuaalitarpeistasi huolta. Samalla voit kertoa siitä isosta mustasta dildosta jonka omistat.
Kaalimato