Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaikki D-kupilliset naiset ovat?

Vierailija
31.12.2014 |

Siinäpä pohdittavaa. Olen itse 20cm munan omaava mies ja toiveena olisi vähintään D-daisarillinen nainen. Tähän asti olen seurustellut A-C -kuppien kanssa kun en vain yksinkertaisesti ole löytänyt ketään isotissistä. Siskollani on E:t ja hänelläkin riittää miehiä jonoksi asti. Onko niin että isotissit ovat myös muidenkin mieleen?

Muutin jopa Helsinkiin nyt ja olen pistänyt silmälle isobosaisten naisten bongauksen mutta harvoinpa niitä näkee. Uhkeita man boobseja taas löytyy vaikka joka sormelle!!! Onko niin että isoja NAIStissejä ei enää ole?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumaosastolla ei tarvitse tyytyä edes D:hen, löytyy hyvin venyneitä FF-kuppeja, H-kuppeja, jopa I-kuppeja.

Vierailija
2/29 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:55"]

Puumaosastolla ei tarvitse tyytyä edes D:hen, löytyy hyvin venyneitä FF-kuppeja, H-kuppeja, jopa I-kuppeja.

[/quote]Itse olisin etsimässä Å-kuppeja. -AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania tuulahduksia 90-luvulta. :D

En muista milloin olen viimeksi lukenut D-daisareista ja isoista bosista! 

Vierailija
4/29 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä on. Ne vaan pitää pukea oikein että ne näyttävät yhtään miltään. Itse pidin itsepäisesti b-kupin rintaliivejä koska en tajunnut malleista ja istuvuudesta mitään ja ne litistivät rintani mitättömiksi. Lisäksi löysät ja paksut paidat piilottavat hyvin tehokkaasti sen jäljelle jääneen materiaalin. Kyllä niitä rintoja joka lähtöön löytyy, älä huoli. Talvi on aika huono aiks niiden bongaamiseen.

Vierailija
5/29 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotonahan tämä D-kuppi

Vierailija
6/29 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä F-kuppi tekee poikaystävälle ruokaa. :)

Vierailija
7/29 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:05"]

[/quote]Hei voisitko pettää häntä, ees pari työntöö kik 30cmmuna

Vierailija
8/29 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäviensä kanssa varmaankin. t. pahainen c-kuppi

Vierailija
9/29 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:55"]

[/quote]Itse olisin etsimässä Å-kuppeja. -AP
[/quote]

Puumia iskemään, löydät varmasti jotain mieleistä.

Vierailija
10/29 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:05"]

[/quote]Hei voisitko pettää häntä, ees pari työntöö kik 30cmmuna
[/quote]

Sori, ei kyllä irtoo. Oma on niin hyvä sängyssä. Plus noin iso repis mun pikkupimpin kahtia. :(

Vierailija
11/29 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-kuppi kotona iltaa odottamassa. Harmi vaan kun etsit D-kuppia :/ omani kun pursuavat niistä kupeista yli...

Vierailija
12/29 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen montakin d-kupin omaavaa, mutta vain pieni osa niistä d-kupin tisseistä ulkonee siitä koon xs-s vartalosta, sellaisen löytäminen onkin jo vaikeampaa.. Harvalle on sellaiset geenit (tai rahat) suotu :) saati kun vaatimuslistalle lisätään miellyttävä naamataulu yms pientä. Etköhän sinäkin kyllä sen oman d-kuppisi löydä! Kyllä niitä täällä pk-seudulla liikkuu.
Terveisin mrs B

Vierailija
13/29 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä D-kuppi on kihlatun, hänen veljen ja kihlatun kanssa viettämässä aikaa. :)

Vierailija
14/29 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisesti kihloissa :) t. 90D

Vierailija
15/29 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule huomenna joogaamaan, sieltä löytyy 75E.

Mutta minusta on hyvin outoa että tiedät siskosi liivikoon...

Vierailija
16/29 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ois Y kupit. Hyvästi.

Vierailija
17/29 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

75g mutta taidan olla puumaosastoa sulle, 35...muu koko m. Muheva ; )

Vierailija
18/29 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-kuppi ei ole mikään iso, jos nimittäin käyttää oikean kokoisia liivejä ja ympärys rinnan alta on pieni. Nim. entinen A-kuppilainen, kunnes tajusin kokeilla kokoa 70D.

Vierailija
19/29 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:15"]

Tunnen montakin d-kupin omaavaa, mutta vain pieni osa niistä d-kupin tisseistä ulkonee siitä koon xs-s vartalosta, sellaisen löytäminen onkin jo vaikeampaa.. Harvalle on sellaiset geenit (tai rahat) suotu :) saati kun vaatimuslistalle lisätään miellyttävä naamataulu yms pientä. Etköhän sinäkin kyllä sen oman d-kuppisi löydä! Kyllä niitä täällä pk-seudulla liikkuu. Terveisin mrs B

[/quote]

Niin no xs ei taida mennä oikein D-kupin kanssa.. Ja kuka nykyään haluaa s-koon peban? Mulla on D ja vaatteissa useimmiten s, mikäli joustava materiaali. Joustamaton paita mikä menee kiinni onkin sitten tisseiltä laskeutuessa hirveä teltta. Housut kokoa 38 ja takamusta tarkoitus kasvattaa (lihasmassaa) eikä kutistaa. Kauniskin kuulemma olen. No empä ole sitten onnistunutkaan sinkkuna olemaan juuri lainkaan. Ja mitä miesten palautteeseen tulee niin suht harvinaisia taitaa isot rinnat olla muussa kuin ylipainoisessa vartalossa. Omiakin on arveltu silikoneiksi, mutta ihan omat on, hyvissä liiveissä ;)

Vierailija
20/29 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppauksilla saa ihmeitä aikaan ; )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä