Lue keskustelun säännöt.
Oliko ketään teistä viikonloppuna laivalla?
14.03.2006 |
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, että onko täällä ketään, joka olisi ollut Viking Isabellalla viikonloppuna, eli 10-11.3.2006? Jos oli, niin mitenkäs matka sujui?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla