Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko ketään teistä viikonloppuna laivalla?

Vierailija
14.03.2006 |

Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, että onko täällä ketään, joka olisi ollut Viking Isabellalla viikonloppuna, eli 10-11.3.2006? Jos oli, niin mitenkäs matka sujui?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi