Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Autokoulun nykyinen harjoitteluvaihe,
28.10.2014 |
onko joku käynyt? Mitä sielä oikein tehdään?
Minun pitäisi vihdoin saada aikaiseksi käydä tuo autokoulu loppuun,ääk! Tsempatkaa mua, jännittää ihan pirusti. Ikää nyt siis 40v. eli vanhana aloitin tuonkin koulun:)
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se alkaa yksilöajolla joka ajetaan autokoulun autolla ja kestää noin tunnin. Sitten on teoriatunti ja vielä ryhmäajo.
Minäkin haluaisin ajokortin, mutta pelottaa se kortin ajaminen. Ikää 30v.
Alue: Aihe vapaa
Mulla kanssa edessä.. Ja jännittää.. :D ikää 20-v..