Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelikonsoli vain yhden pelin takia? :(

Vierailija
27.10.2014 |

Ärsyttää, haluaisin kovasti tämän uusimman Just Dance-pelin!

Pitäisi kuitenkin ostaa joku pelikonsoli, jolle tämän pelin saisi. Siis yhtä peliä varten monen sadan pelikonsoli. Tykkään tanssia ja näin lihavana ihmisenä se olisi kiva kuntoilumuotokin. Verhot vaan kiinni tanssia pelin mukana ohjeiden mukaan.

Ei oo sama asia kattoa koneella videota ja mennä sen mukana, ei saa palautetta ja ei voi nähdä kehitystä. :) 

 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme