SmartPost ongelmia!?
Lähetys on ollut kotipaikkakunnallani lajiteltuna perjantaiaamusta eli kaksi työvuorokautta ja ei ole vieläkään toimitettu SmartPost-laatikkoon. Mur! Onkohan laatikot täynnä vai mikä maksaa?
Kommentit (9)
Niin, voisikohan tosiaan hullut päivät vaikuttaa. On ollut nyt 4 päivää lajittelussa.
Ei ole vielä siinä tekstarivaiheessa, se tulee sitten nyöhemmin, eli ei ole vielä edes saapunut sinne lokeroon.
Ja odotan vielä kahta eri pakettia eri paikoista ja molemmat roikkuvat lajittelussa.
Ap
Kyseessä ei ole siis paketinohjauspalvelu vaan suoraan pakettiautomaattiin lähetetty paketti.
Ap
Lähetin smartpostilla paketin ystävälleni, eipä koskaan saapunut perille eikä löydy mistään tietoja siitä. Hyvin meni siis.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:48"]
Lähetin smartpostilla paketin ystävälleni, eipä koskaan saapunut perille eikä löydy mistään tietoja siitä. Hyvin meni siis.
[/quote]
Et sitten ottanut kuittia, siinä on lähetystunnus.
Oletko varma, että on toimitettu laatikkoon? Smartpostista voi toimittaa myös tavalliseen postiin.
Se voi olla siellä SmartPost-automaatin luukun takana, mutta sen koodin sisältävä tekstari ei ole tullut perille, näin on käynyt minullekin. Otin yhteyttä Postin nettisivun SmartPostin osastoon ja he saivat tekstarin uudelleen liikkeelle.
Stokkan Hullut Päivät-toimitusten aikaan automaatit saattaa olla melko täynnä, eli juuri nyt.
Kerran minun paketti oli palautunut automaatilta takaisin postikonttoriin koska se automaatin laite ei ollut suostunut scannaamaan pakettiani jossa risaisen näköinen tarra :( SmartPost-automaatti kun on meidän päivittäisruokakaupan yhteydessä ja posti kaukana jossa on muutenkin aina pitkät jonot, joten tuo ärsytti!
yritin lähettää palautuspaketin, mutta laatikot oli täynnä, Mitä silloin voi tehdä? kertokaa.
Soita postin pakettiautomaattiin, sieltä näkevät tarkemmin.