Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ruman naisen päiväkirja-muistaako kukaan

Vierailija
06.08.2014 |

Luitteko joskus sellaista blogia kuin 'ruman naisen päiväkirja'. Tiedättekö miten sille naiselle kävi? Olisi kiva tietää. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ja olen itsekin miettinyt samaa! Kiva että joku muukin muistaa. Harmi etten ehtinyt lukea edes koko blogia kun se katosi tyystin. Olen kyllä aika varma ettei Helen ollut oikeasti mitenkään ruma.

Vierailija
2/8 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogi loppui kun kirjoittaja alkoi seurustella. Olin aktiivilukija aikanaan.

Vierailija
4/8 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan niin vitun "ruma", että löysi miehen. Kuten nämä valittajat yleensä. 

 

Vierailija
5/8 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:54"]

Oli varmaan niin vitun "ruma", että löysi miehen. Kuten nämä valittajat yleensä. 

[/quote]

 

Edit: jahas, ja näinhän siinä ilmeisesti kävi (luin viestin 4). 

Vierailija
6/8 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 02:09"]

Muakin kiinnostaa. Samastuin tuolloin kirjoittajaan todella vahvasti, sillä koin olevani todella ruma ja olin lisäksi tuolloin (melkein kymmenen vuotta sitten) ikisinkku. Nyt jälkikäteen katsottuna näytän itse asiassa ihan nätiltä noissa sen ajan kuvissani (vaikka itse sanonkin), tosin kuvistani paistaa estyneisyys ja epävarmuus. Harmittaa, kun nuoruuteni meni sellaisen itseinhon vallassa. Mutta kiinnostaisi tietää, mitä Helenille kuuluu nykyisin.

[/quote]

Miksi alapeukku? Häh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa. Samastuin tuolloin kirjoittajaan todella vahvasti, sillä koin olevani todella ruma ja olin lisäksi tuolloin (melkein kymmenen vuotta sitten) ikisinkku. Nyt jälkikäteen katsottuna näytän itse asiassa ihan nätiltä noissa sen ajan kuvissani (vaikka itse sanonkin), tosin kuvistani paistaa estyneisyys ja epävarmuus. Harmittaa, kun nuoruuteni meni sellaisen itseinhon vallassa. Mutta kiinnostaisi tietää, mitä Helenille kuuluu nykyisin.

Vierailija
8/8 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin Helenin blogia. Kirjoittelu loppui aikalailla siihen, kun hän alkoi seurustella. Muistan hänen kertoneen "rumuudestaan" jotain sellaista, että pää oli kai normaalia isompi ja jollakin tavalla muutenkin oudon näköinen, epämuodostunut? Itselle tuli mieleen, että olisiko hänellä ollut esim. jotain FAS-lapsen kasvonpiirteitä. En ole varma näistä, jotain tällaista kuitenkin muistelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi