Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eroa, Laura Räty! NYT!

Vierailija
25.08.2014 |

(ev)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laillinen ja kannattava toiminta on jokaisen omaksi parhaaksi. Ei se ole mikään syy eroon. Se miksi asia tuki nyt ilmi johtui tod.nak. siitä ettei Räty suostunut johonkin hämärään lehmänkauppaan.

Vierailija
2/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:45"]

Laillinen ja kannattava toiminta on jokaisen omaksi parhaaksi. Ei se ole mikään syy eroon. Se miksi asia tuki nyt ilmi johtui tod.nak. siitä ettei Räty suostunut johonkin hämärään lehmänkauppaan.

[/quote]

Totta kai. Samaan aikaan on kuitenkin lievästi kaksinaamaista nostaa suurta, puhtaasti verovaroista maksettavaa palkkaa. Eikö kuulosta hieman oman oksansa sahaamiselta? Eli mistä esim. se apulaiskaupunginjohtajan palkka maksettaisiin, jos kaikki vaan kiertäisivät veroja? Yrittäjät maksavat osingoista veroa, mutta heille ei yhteiskunnalta tule vastaavaa kuukausittaista pottia kuin arvon apulaiskaupunginjohtajalle ja ministerille. Yrittäjät myös luovat työpaikkoja muille ja pitävät tämän maan liikentoiminnan pystyssä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tuollaiset lain aukot tukkia. Ihan normaalia palkkatyötähän tuo on, mistä pitäisi verottaa normaalien tuloverosäännösten mukaan. Ottaen siis huomioon työn luonne eli tosiasiallinen toiminta.

Tässä on mielestäni ongelmallista se, että asioista päättäjä on tällaista tehnyt. Onko hän myös ollut päättämässä lainsäädännöstä, joka mahdollistaa hänelle tällaisen menettelyn?

Vaikka tämä nyt lain säännösten mukaan on laillista, niin en pidä tällaista menettelyä oikeana.

Vierailija
4/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko hallitus pitäisi lopettaa ja nimittää poikkesutilahallitus, joka pystyy huolemtimaan kansalaisistaan!!!!!!!!!!

Vierailija
5/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa Räty!

Vähintä mitä voit tehdä.

Vierailija
6/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EROA Laura Räty!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaanhan Räty kritisoi Ailusta siitä, ettei tämä tajunnut erota oma-aloitteisesti ennen kuin pitkän painostuksen jälkeen. Nyt nähdään miten suora selkä arvon ministerillä on. Vaikuttaisi kierolta kuin käkkärämänty.