Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on hyvä paksuus?
06.08.2014 |
Aina puhutaan pituudesta, mutta mikä on sopivan paksu? Keskimäärin ympärysmitta on ilmeisesti noin 11cm.
Kommentit (5)
Jo pituuksia näkee arvioitavan miten sattuu, niin ympärysmitan antaminen senteissä vaikuttaa olevan aika toivoton tehtävä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Riippuu vähän. Itse tykkään, että ruisleivän päällä on paksumpi kerros voita kuin paahtoleivällä.
Alue: Aihe vapaa
Kakkosnelonen