Miten epäreilu on se, että puoliso masturboi
Kun suhteen toinen osapuoli haluaisi useammin seksiä?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:52"]Mun mielestä se on jostain syystä muutenkin loukkaavaa mua kohtaan.. muijilla on jos ei seksissä tuu helposti, mutta miehet kuitenkin laukee käytännössä aina, joten luulis et saa tarpeeks nautintoa ilman omaa kättäkin. Vaikka kai sitä voi siksikin tehdä että se oma käsi tuntuu hyvältä ja erilaiselta... mutta joo aika outoa että masturboi mielummin kuin panee kumppaniaan..
[/quote]
*siis muijilla ok jos
Pikkulapsiperheessä voi tilanne olla se, että kun panettaa, lapset pyörivät jaloissa tai puoliso nukkuu.
Muijilla tulemattomuus voi johtua myös liiasta masturboinnista.
En loukkaantuisi. Runkkaaminen on ihan eri kategoriassa kuin seksi kumppanin kanssa, ja jokaisella on oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan niin kuin haluaa, varsinkin itsensä kanssa. Mutta jos haluat enemmän yhteistä seksiä, niin voit ehkä ehdottaa, että runkkaisit häntä?
Jotkut miehet nyt vaan ovat itsekeskeisiä kassintyhjentäjiä että kumppanin halut lopulta lopahtaa täysin. Reilua sekään ettei vaimo koskaan saisi?
Jos ei saa seksistä mitään irti, mutta itsensä osaa tyydyttää.Eikö ole epäreilua kieltää nautinto toiselta!
Mun mielestä se on jostain syystä muutenkin loukkaavaa mua kohtaan.. muijilla on jos ei seksissä tuu helposti, mutta miehet kuitenkin laukee käytännössä aina, joten luulis et saa tarpeeks nautintoa ilman omaa kättäkin. Vaikka kai sitä voi siksikin tehdä että se oma käsi tuntuu hyvältä ja erilaiselta... mutta joo aika outoa että masturboi mielummin kuin panee kumppaniaan..