Lue keskustelun säännöt.
Hyvästi
Kommentit (4)
Huh. Onneks lähti. En ois jaksanu enää päivääkään sen keskustelunaloituksia ja kommentointia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänHuh. Onneks lähti. En ois jaksanu enää päivääkään sen keskustelunaloituksia ja kommentointia.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:55"]
Haistakaa huilu.
[/quote]
Kiitos samoin.