Lue keskustelun säännöt.
Meillä kokonaan aidattu piha sekä portti. 2,5v on usein yksin pihalla.
20.03.2006 |
Koska ei tosiaan saa porttia auki. Tosi hyvä ratkaisu, kun huoletta voi pukea laspsen ulos jo ennen mua ja sitten ite rauhassa tehdä vielä hommia ennen uloslähtöä. Hyvinpä näyttää pihalla pysyvän.
Kommentit (2)
tippumista estämään vaikka aika voimakas olenkin!Vierailija:
Aattele nyt jos vaikka taivaalta tippuu jotain sen päälle. Kuollut lintu, lentokone, mahdollisuuksia on niin monia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aattele nyt jos vaikka taivaalta tippuu jotain sen päälle. Kuollut lintu, lentokone, mahdollisuuksia on niin monia.