Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voisin löytää hyviä ja kestäviä sukkia!? Olen ostanut Lindexiltä ja Seppälästä..

Vierailija
13.03.2006 |

viimeksi sukkia useammat kerrallaan ja kestivät varmaan viikon!! Jo oli kantapäät auki tai jossain muualla reiän alku! Ajattelin että ostan " hieman paremmasta kaupasta" etten ihan citymarketista taas.... paskat, olivat vielä kehnompia!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nimittäin huomannut, että laattalattialla sukat ei kauaa kestä :(

Vierailija
2/4 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. parhaat sukkikset mitä teidän, ovat merkkiä wolford. lisäksi kannattaa kiinnittää huomiota langan paksuuteen (=denier) ja langan päällysmateriaaliin (pehmeän tuntuiset sukkikset laadukkaammat kuin kreppiset).

vedä sukkikset jalkaan aina käsineet kädessä, jottet lävistä niitä kynsillä. pese sukkikset HETI käytön jälkeen, sillä hiki kuluttaa sukkisten lycran ja ne menettävät elastisuutensa ja hajoavat helpommin. älä käytä hoitoainetta, vaan pese pelkällä saippualla tai pesuaineella, mieluiten käsin. jos peset koneessa, käytä pesupussia.

kalliit sukkikset kestävät paremmin ja vuositasolla käyttämäsi rahasumma ei ole suurempi kuin ostamalla vain halpoja sukkiksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä aina oikean kokoisia sukkiksia, sillä liian pienet hajoavat helpommin. tutustu eri merkkisten sukkahousujen mitoitukseen. pitkäsäärisille sopivia merkkejä ovat wolford, norlyn ja h&m sukkahousut. lyhytsäärisille sopivat amar, vogue ja pp.

tsemppiä!

Vierailija
4/4 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yleensä paremman merkkiset kestää, vaikka kalliita ovat. Mutta jos on esim huonot kengät / lattia niin sukat kuluu, vaikka olis luksusmerkki. Ja sukat pitäis vaihtaa 1-3 kertaa päivässä ja pestä hyvin, etteivät kulu. Niissä kuitenkin tulee sitä käyttöä joka askeleella ja kuluvat.