Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein perheelliselle pettäjämiehelle mojovan fritsun viime yönä!

Vierailija
23.08.2014 |

Mitenkähän mahtaa sen selittää vaimolleen. 

Kertoi vasta aamuyöstä perheestään, mutta halusi vielä pesää. Päätin tehdä sikaset ja imin fritsun. Mies suuttui ja lähti kiroillen vetään :D

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:58"]

 

Mies sanoi mulle, että haluaa mua vielä ennenkuin hänen täytyy mennä. Kysyin, että minne on kiire ja mies vastasi, että kotiin. Vitsillä heitin, että jaa perheen luo, johon mies sanoi nolona että no joo.[/quote]

 

Harvinaisen tyhmä mies. On pokkaa pettää, mutta ei ole pokkaa valehdella yhden yön panolle minne on kiire. Vai onko niin typerä, ettei keksinyt muuta kun no joo.

[/quote]

Sitten ap sanoi. Kun kerta olet perheellinen niin teen Fritsun. Johon mies sanoi...no joo.

[/quote]Varsinainen saalis...no joo.

[/quote]Ap sanoi miehelle baarissa, lähdetäänkö meille? Mitä mies vastaa....no joo.

[/quote]Pannaanko lähetyssaarnaajassa? No joo.

Vierailija
2/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:23"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:58"]

 

Mies sanoi mulle, että haluaa mua vielä ennenkuin hänen täytyy mennä. Kysyin, että minne on kiire ja mies vastasi, että kotiin. Vitsillä heitin, että jaa perheen luo, johon mies sanoi nolona että no joo.[/quote]

 

Harvinaisen tyhmä mies. On pokkaa pettää, mutta ei ole pokkaa valehdella yhden yön panolle minne on kiire. Vai onko niin typerä, ettei keksinyt muuta kun no joo.

[/quote]

Sitten ap sanoi. Kun kerta olet perheellinen niin teen Fritsun. Johon mies sanoi...no joo.

[/quote]Varsinainen saalis...no joo.

[/quote]Ap sanoi miehelle baarissa, lähdetäänkö meille? Mitä mies vastaa....no joo.

[/quote]Pannaanko lähetyssaarnaajassa? No joo.

[/quote]Haluatko iltapalaa...no joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty AP. Turha sua on syyllistää tässä mistään, ukkomies on toiminut ällösti.

Vierailija
4/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein

Vierailija
5/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeran naisen viimeinen kosto.

Vierailija
6/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katkera, en vain pidä pettämisestä.

Ap

Vierailija
8/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rakastaja käräytti mut. Ero tuli. Lasten kannalta vähän harmi.

Vierailija
10/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä innostu. Se kertoo kotona, että joku hullu nainen kävi baarissa kimppuun. Ja vaimo uskoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:05"]

En ole katkera, en vain pidä pettämisestä.

Ap

[/quote]

Tottakai olet. Olit ajatellut hänestä miestä itsellesi ja kun paljastui, että oletkin vain yksi pano niin päätit kostaa.

Vierailija
12/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulliinko teit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulaan tein tietysti. En ole edes tiennyt, että muuallekin voi tehdä :D

Ap

Vierailija
14/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:14"]

Kaulaan tein tietysti. En ole edes tiennyt, että muuallekin voi tehdä :D

Ap

[/quote]

Et varmaan tiedä sitten, että pippelinkin voi ottaa suuhun ja jotkut jopa anaaliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten tein miehelle fritsun joka oli menossa seuraavana päivänä naimisiin. Mitenköhän kävi? Mies oli komea. 

Vierailija
16/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:19"]

Vuosia sitten tein miehelle fritsun joka oli menossa seuraavana päivänä naimisiin. Mitenköhän kävi? Mies oli komea. 

[/quote]  ei oltu sängyssä, hengailtiin stadissa kolmen muun kanssa. 

Vierailija
17/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:14"]

Kaulaan tein tietysti. En ole edes tiennyt, että muuallekin voi tehdä :D

Ap

[/quote]Amatööri, kuka vaan ohikulkija voi tehdä kaulaan.

Vierailija
18/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:19"]

Vuosia sitten tein miehelle fritsun joka oli menossa seuraavana päivänä naimisiin. Mitenköhän kävi? Mies oli komea. 

[/quote]

Hän meni naimisiin.

Vierailija
19/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:14"]

Kaulaan tein tietysti. En ole edes tiennyt, että muuallekin voi tehdä :D

Ap

[/quote]

Et varmaan tiedä sitten, että pippelinkin voi ottaa suuhun ja jotkut jopa anaaliin.

[/quote]

Miten niin? Tottakai tiedän. Ei ole vaan koskaan tullut mieleen imeä kenenkään penikseen fritsua. Tulisiko siihen edes jälkeä...?

Ap

Vierailija
20/83 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:23"]

 

Miten niin? Tottakai tiedän. Ei ole vaan koskaan tullut mieleen imeä kenenkään penikseen fritsua. Tulisiko siihen edes jälkeä...?

Ap

[/quote]

Kyllä se jälki tulee joka paikkaan missä ihon alla on verisuonia = jokaiseen kohtaan ihmisen vartalossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä