Lue keskustelun säännöt.
Mitä maksaa kännykkä nykyään?
13.08.2014 |
En ole ostanut uutta puhelinta 13 vuoteen. Mikä puhelin teillä on käytössä ja paljonko se maksoi yhteensä?
Kommentit (6)
Onko 500 euroa paljon peruspuhelimesta?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ostin lapsille just peruspuhelimet 79 eurolla. Samsung Galaxy Trend plus.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:30"]Onko 500 euroa paljon peruspuhelimesta?
[/quote]
On.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:31"]Ostin lapsille just peruspuhelimet 79 eurolla. Samsung Galaxy Trend plus.
[/quote] Se ei ole peruspuhelin :D Näppäinpuhelimet on. Omalla iPhone 4s
Juuri ostin muutama viikko sitten yyden kännykän. Samsung 54. 399€ + kuoret 39,95€.