Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä maksaa kännykkä nykyään?

Vierailija
13.08.2014 |

En ole ostanut uutta puhelinta 13 vuoteen. Mikä puhelin teillä on käytössä ja paljonko se maksoi yhteensä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ostin muutama viikko sitten yyden kännykän. Samsung 54. 399€ + kuoret 39,95€.

Vierailija
2/6 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 500 euroa paljon peruspuhelimesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lapsille just peruspuhelimet 79 eurolla. Samsung Galaxy Trend plus.

Vierailija
4/6 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:30"]Onko 500 euroa paljon peruspuhelimesta?

[/quote]

On.

Vierailija
5/6 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:31"]Ostin lapsille just peruspuhelimet 79 eurolla. Samsung Galaxy Trend plus.

[/quote] Se ei ole peruspuhelin :D Näppäinpuhelimet on. Omalla iPhone 4s

Vierailija
6/6 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

K.V.G.

Oikeesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan