Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska Escitalopram oikein alkaa vaikuttaa?

Vierailija
22.08.2014 |

Kaksi viikkoa nyt syöty Escitalopram Actavis- nimistä lääkettä ja juurikaan mitään vaikutusta en ole vielä huomannut ahdistukseen ja sosiaalisten tilanteiden pelkoon. Tuntuu siis fyysisiä oireita yhä sosiaalisissa tilanteissa. Aiemmin olen syönyt Cipralexia ja se poisti fyysiset tärinät ja jännitysoireet jo ekalla viikolla. Jos kolmannella viikolla ei tunnu vielä helpotusta niin taitaa olla turha syöä kyseistä lääkettä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin kokeilemaan Seronilia. Escitalopram (eli sama kuin Cipralex) auttaa enimmäkseen masennukseen, ahdistushäiriöihin mukaan lukien pakko-oireet, pelot jne toi Seronil on yleensä paras. Keneltäkään en ole vielä kuullut huonoa kokemusta ja itselläni ollut ainoa lääke mikä on todella auttanut ahdistukseen.

Vierailija
2/11 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti noin kuukauden-puoltoista että huomasi jotain pientä eroa. Ajan kanssa...

 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niinkuin edellinenkin sanoi, uuden lääkkeen aloittamisessa menee yleensä n. neljä viikkoa ennen kun alkaa vaikuttaa.

Vierailija
4/11 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on auttanut 2-3 vko kuluessa.

Vierailija
5/11 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa se ei vaan toimi sinulla, miksi vaihdettiin toiseen lääkkeeseen?  Kokeiltiinko ensin nostaa tuon ensimmäisen annostusta?

Vierailija
6/11 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on sama lääke kuin Cipralex.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan...

Vierailija
8/11 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei sovi sinulle, pitää kokeilla jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin Cipralexia koska se on aiemmin auttanut niin hyvin. Escitalopram on samaa lääkettä mutta halvempi versio siis.

Ap

Vierailija
10/11 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se välttämättä auta laisinkaan, vaikka aiemmin olisikin auttanut. Välttämättä mikään lääke ei tuohon auta. Syöt nyt sitä samaa lääkettä tai siis sen gen.sub.valmistetta.

Millaisia fyysisiä oireita sinulla on? Voisiko beetasalpaaja yhtään niitä lievittää? Terapia? Terapeuttinen hoitotaso SSRI lääkkeellä ottaa aikansa eli en vielä kolmen viikon jälkeen vaihtaisi lääkettä. Millainen annos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön siis 10mg/päivä. Fyysisiä oireita ovat huimaus ja sellainen nopea paniikinomainne tunne, ottaa vatsanpohjasta. Beetasalpaajat auttavat tärinään mutta eivät noihin mainittuihin. Yleensäkin olen kiusaantunut ja ahdistunut lähes aina kun lähden ulos.

 

ap