Mitä on naiseus?
Mitä se mielestäsi tarkoittaa? Miten se eroaa mieheydestä? Mulle tulee naisesta mieleen ihminen, joka pitää huolta yhteisön ihmisten syvistä emotionaalisista tarpeista, sellainen parantaja, joka ymmärtää vivahteita ja pitää asiat kasassa. En tiedä, miten tämä edes sopii nykymaailmaan, ja musta mieheksi syntynytkin voi olla hyvin naisellinen, itse asiassa jopa täysi nainen.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:18"]
Oletko ap kenties transgender?
[/quote]
No entä jos olenkin? Me sukupuolioudot usein ehkä mietitään asioita syvällisemmin näin pakosta.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:20"]
Son sitä etton pillu,
[/quote]
Ja mitä ominaisuuksia liittyy pilluun?
ap
Riippuu ihmisestä, jokainen on erilainen.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:48"]
Riippuu ihmisestä, jokainen on erilainen.
[/quote]
Näin on, mutta toisaalta sukupuolissa tuntuu olevan jotain melko universaalia. Suomalainen nainen tuntee olevansa nainen myös amatsonin sademetsässä, jos siis ylipäänsä tuntee olevansa nainen.
Haluasin tietää, mitä se teille muille tarkoittaa, jos naiseus on pakko määritellä? Milltä teistä tuntuu? Tällä palstalla ollaan aika hyökkääviä, mutta kertoaa kuitenkin. :)
ap
Usein vain kuulee, että "eihä se ole edes nainen". Hmm... Jotenkin koko huomautus tuntuu oudolta. Miten niin? Siis mitä se ihminen ei ole? Meinaako se vain sitä, että perusheteropertti ei vilaise kahta kertaa? En haluaisi mitenkään ajatella, että ihmiset oikeasti ajattelevat niin.
ap