Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
hei auttakaas nyt, koiravauvalle pitäisi keksiä nimi!!
07.02.2006 |
Eli perheessämme on nyt uusi jäsen; pieni musta kääpiövillakoira. Suloinen poika, mutta nimeä ei vielä ole. Mies ehdotti Herculesta, mutta en oikein lämmennyt ajatukselle :) olisiko ehdotuksia?? Tulen kyllä kertomaan mihin nimeen päädymme, mutta nyt nimiehdotuksia kehiin, Kiitos!!!
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nero, Sero, Peki, Ara, Roope, Tini, Tino...
Vaikka Raimo tms. Meidän naapurissa asuu Sirkka-Liisa ja kaikkia aina naurattaa kun isäntänsä sitä kutsuu. On siis koira..
Alue: Aihe vapaa
Jos ei ole suoraan käyttökelpoinen niin sitten siitä suuhun sopiva väännös.