Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko äitini läheisriippuvainen? Melkein kai olen itsekin..

Vierailija
09.08.2014 |

Äitini on elänyt jo kymmenen vuotta parisuhteessa joka ei millään tasolla tyydytä hänen tarpeitaan,miehensä on ilkeä,sovinistisika,itsekäs paska. Ja useamman kerran on äitini lähtenyt ns.menemään ja silti aina palaa sen uunon luokse,kerta toisensa jälkeen..Lähinnä heidän suhteessaan on henkistä väkivaltaa ja ahdistavaa ilmapiiriä. Itse vastikään erosin pitkästä parisuhteesta ja ei se helppoa ollut,samantyyppisiä tunteita koin ja koen vieläkin,sellaista syyllisyyttä yms vaikka tosiaan en itse ollut se eropäätöksen tekijä.Äitini on valmis ilmeisesti kokemaan kaiken paskan aina vaan uudelleen ja uudelleen,mä taas en kyllä tuollaiseen ryhdy!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä