Lue keskustelun säännöt.
Mikä on teidän 1-2v lapsen lempileikki tällä hetkellä?
31.07.2014 |
Meillä 1,5v tykkää kun pyörittelen sille pieniä paperipalloja, joita se sitten sekoittelee leikkikattilassa. Tykkää myös viedä roskia roskikseen ja vaatteita pyykkikoriin. :D
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:28"]Meillä 1v on innoissaan palloista ja isosiskon barbeista. Leikkii myös puhuvansa puhelimessa milloin milläkin tavaralla
[/quote]
Meilläkin on millon mikäkin puhelimena tai hiusharjana. :D
Meillä 1v on innoissaan palloista ja isosiskon barbeista. Leikkii myös puhuvansa puhelimessa milloin milläkin tavaralla