Haikailetko ensirakkautesi perään?
http://www.hs.fi/elama/a1407295646332
Miten on? Voisitko kuvitella vielä palaavasi joku päivä yhteen hänen kanssaan? ;)
Kommentit (12)
En todellakaan. Se oli ja varmaan on edelleen juntti. Arvostan älykkäitä ja sivistyneitä ihmisiä, en amispölöjä. Siksi jätinkin sen aikanaan.
En. Hän on lihonut ihan muodottomaksi, eikä muutenkaan ole oikein päässyt elämässään kovin pitkälle.
En ikinä. Aivan kauhea ihminen, tekee pahaa ajatella.
Ollaan vieläkin yhdessä, 25 vuoden jälkeen joten ei tarvitse haikailla:)
Menin naimisiin hänen kanssaan ja perustin perheen. Ei tarvitse haikailla, tämä on täydellistä meille :)
En. Mikähän mua silloin vaivasi...
Lähtisin vaikka heti matkaan jos tulisi ovelta hakemaan.
E. Sillä on lapsia jo kahdelle naiselle ja jotenkin tekee pahaa katella facebookista, kuinka ekan liiton lapset on kadonneet kuvista, päivityksistä yms. kun uuden naisen otti ja lisää lapsia teki. :( Alle kolmikymppisiä ollaan.
Mutta oli eka rakkaus joskus varhaisteininä, voi sitä tunnetta.
Mulla ei ole sellaista :( en oikein tiedä että mikä käsitetään ensirakkaudeksi? Ainakaan mun eka seurustelukumppani ei ollut mikään ensirakkaus, ei oltu kumpikaan toisiimme varsinaisesti rakastuneita ja suhde päättyikin siihen. Mä en ole koskaan ehkä ollut edes rakastunut.
Joskus, kun oman miehen kanssa menee huonosti. En kyllä oikeasti usko, että siitä tulisi mitään... TAi mistäs sen tietää! Vapaa tämä ensirakkaus kyllä on yhä edelleen lähes 40-vuotiaana..