Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI 12-vuotiaalta on nypitty kulmat niin, että joutuu piirtämään..?

Vierailija
29.05.2014 |

Tyttären kaverilta on äitinsä nyppinyt kulmakarvat niin, että tyttö joutuu aamuisin piirtämään kynällä kulmat itselleen. argh, mitä typeryyttä!! 

 

Ja tämä tyttö nimeää äitinsä idolikseen... 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku kokeilu, joillakin jää vaan päälle se kokeilu :D

Vierailija
2/7 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki" esiteinit tekee silleen nykyään. Teineiltä toi näyttää menevän jo pikkuhiljaa pois, luonnollisempaan suuntaan.

t. teini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi et se on kaunista

Vierailija
4/7 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä "muotia" näkee nykyään paljon että kulmat piirretään tummalla kynällä, ei kyllä sovi oikein kenellekkään..

Vierailija
5/7 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat niin rumia, että he joutuvat peittämään naamansa meikillä.

Vierailija
6/7 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku nelikymppinen tekee samoin? Terkkui vaan työkaverille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks sellaset kulmat on rumat. Kaverilla oli piirretty sellaset. Komea mies tuli kemuissa ja sanoit, hitto kun olisit kaunis, jos sul olis toisenlaiset kulmakarvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän