Auttakaa minua. Elämässäni ei ole enää mitään hauskaa!
Pelkkiä huolia viikosta, kuukaudesta, vuodesta toiseen :(
Kaipaan huumoria ja naurua ja ihmisiä. Keski-ikäisillä ne ovat lähes tyystin kadonneet.
N43
Kommentit (28)
Mikä sun mielestä olisi kivaa? Koita järjestää itsellesi joka viikko joku kiva tapahtuma, kerran kuussa joku vähän isompi kiva asia ja joku megasiisti juttu kerran vuoteen (esim. matka). Ja jos et ole jo huomannut, niin kivojen asioiden eteen joutuu näkemään vähän vaivaa - kivat jutut eivät vaan tipahtele syliin jos niitä ei itse järkkää.
Laskuvarjohyppy. Järkyttävän hieno kokemus, takaan sen :)
Aloita tanssiharrastus esim tankotanssi, käy paikassa jossa et ole koskaan käynyt vähintään kerran kuussa, lähde tyttöjen reissulle kaupunkilomalle tai kylpylään, lue hyviä kirjoja kuten Donna Tarttia. Olet nainen parhaassa iässä!
Mene sinne, missä on ihmisiä, ja tutustu heihin. Missä sun ystävät on? Sukulaiset? Mä olen 52 v ja minusta elämä vaan paranee päivä päivältä. En tosin istu yksin mökissäni, jos kaipaan seuraa ja ihmisvilinää, vaan lähden - tarvittaessa ihan yksinkin - ihmisten ilmoille. Heinäkuun lopussa ajattelin käyttää yhden viikonlopun matkustamalla Mikkeliin. Hyppään junaan, olen yön jossain hotellissa ja tulen seuraavana päivänä takaisin. Ei mulla siellä Mikkelissä mitään muuta ole kuin että en ole siellä ikinä käynyt. Menen siis katsomaan, millainen kaupunki on Mikkeli :)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 13:16"]
Tervetuloa ! t. mikkeliläinen
[/quote]Kiitos :)
Tuo Mikkeli-idea oli hauska :-)
Taitaa olla niin, että en oikein osaa mennä mihinkään yksin nykyään. Joskus nuorempana meninkin.
ap
Lue kirjoja. Leivo. Mitään muuta ei tarvitse, nuo on maailman parasta!
Sånt är livet! En mä usko, että kenelläkään on koko ajan kivaa. Taitaa olla vähän luonteestakin kiinni. Itse olen melankolinen mutta kyllä elämääni mahtuu ilon pilkahduksiakin. t.46v.
Juo kolme isoa kuppia kahvia, takaan että naurattaa kaikki asiat, kun käyt ylikierroksilaa!
Ainainen yksin meneminen ja kaiken yksin tekeminen käy pidemmän päälle tylsäksi. Ja jos se yksinolo oikeasti olisi mukavaa ja kivaa, niin mikseivät sitten kaikki ihmiset esim. matkusta yksin? Miksi kukaan tekee ylipäänsä mitään yhdessä perheen tai ystävien kanssa, jos mihinkään tekemiseen ei se seura ja yhdessä kokeminen tuo lisäarvoa?
Hanki oikeita ongelmia, vaikkapa vakava sairaus. Sen jälkeen osaat olla onnellinen ja arvostaa ihan ennenkokemattomalla tavalla tavallista turvallista arkea ja elämän pikkuasioita.
T: kokenut
Leipominen ja lukeminen ovat ihan mukavaa tekemistä ja arvostan niitä. Vakava sairauskin löytyy! Mutta kaipaisin jotain HAUSKAA elämääni, huumoria, naurua! Keski-ikäisyys on niin kaavoihin kangistunutta ja yksinäistä. Kaipaan sydämen pohjasta raikuvaa naurua yhdessä muiden kanssa!
ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 12:32"]
Ystävyyssuhteita ei kandeis laiminlyödä
[/quote]
Joskus se "ystävä" laiminlyö sinut. :(
Ap:lle suosittelen alkoholismia, vie ajatukset muualle tehokkaasti.
Ystävyyssuhteita ei kandeis laiminlyödä