Lue keskustelun säännöt.
Meinikö eutanasia liian pitkälle Hollannissa?
19.04.2014 |
Kommentit (3)
Miksi sen piti saada eutanasia? Eikö se nyt olisi pystynyt tappamaan itseään muutenkin? Kuolinapu eli pillereiden antaminen käteen ei Suomessakaan laitonta. Vähän haiskahtaa joltain mielenosoitukselta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jännä, ettei lääketiede ole vielä kehittänyt kovaan tinnitukseen parantavaa tai edes helpottavaa hoitoa. Kun siis mietitään mitä kaikkea aivan ihmeellistä kuitenkin lääketieteen alalla jo tehdään ja on jo kauan tehty. Kuinka tuohon kukaan ulkopuolinen voisi mitään sanoa. Itse ihminen vain tietää, kuinka pahasta hälyäänestä on kyse. Voihan se olla aika hiton ahdistavaa, jos todella on kuin junaradan kirskuntaa, eikä mikään ikinä vie sitä pois. Kaikkea sitä onkin.