Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin moka jonka teinisi on tehnyt? ov

Vierailija
28.04.2014 |

Antakaa mulle vähän perspektiiviä meidän perheen ongelmiin 14v teinipojan kanssa.

Kysymys tulikin jo otsikossa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden teinit ei mokaile? AP

Vierailija
2/22 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistattelee opelle, uhkasi vetää luokkakaveriaan turpaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt poika on jo 18, mutta juuri 14 vuotiaana räjäytti vanhoilla uudenvuoden raketeilla jonkun miehen postilaatikon kaverinsa kanssa. Mies oli onneksi todella ymmärtäväinen ja anteeksi antava eikä tehnyt rikosilmoitusta. Pojat joutuivat menemään pyytämään kasvotusten anteeksi ja korvaamaan postilaatikon (ei muuten ollut mikään halpa, me vanhemmathan se maksettiin, poika maksoi meille takaisin seuraavan kesän kesätyörahoista). Tästä kyllä järkiintyi eikä ole enää sen pojan kanssa kaveerannut (perheessä muitakin "vaikeita" lapsia, isoveli mm linnassa huumeiden myynnistä). Tämän jälkeen ollut fiksusti :)

Vierailija
4/22 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, muista että kyllä se virheistä oppii kunhan olet ymmärtäväinen häntä kohtaan myös:-) kliseisesti rajoja ja rakkautta

Vierailija
5/22 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varastanut, lyönyt, ei ole tullut juovuksissa kotiin, ei edes haissut alkoholille, kohta täysi-ikäinen

Vierailija
6/22 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jäi kiinni myymälävarkaudesta (meikkejä)

- varasti kaverinsa kanssa kaupasta olutta

- hajotti kaveriporukassa ison näyteikkunan. Oli humalassa ja vietti yön putkassa

- menetti neitsyytensä ilman ehkäisyä jollekin tuntemattomalle

Riittääkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:14"]

- jäi kiinni myymälävarkaudesta (meikkejä)

- varasti kaverinsa kanssa kaupasta olutta

- hajotti kaveriporukassa ison näyteikkunan. Oli humalassa ja vietti yön putkassa

- menetti neitsyytensä ilman ehkäisyä jollekin tuntemattomalle

 

Riittääkö?

[/quote]

 

on ainaki jotain mitä muistella kiikkutuolissa hahah!

 

Vierailija
8/22 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poitsu loisti viime kesänä järjellään. Sai kesätyöpaikan yhdestä pienestä kaupasta hyllyttäjänä.

Kaveriporukan teki yksi ilta mieli energiajuomaa. Arvatkaapa kuka valopää kävi niitä muille varastamassa? Ja arvatkaapa missä? Jos ja kun jäi kiinni, niin olikohan enää kesätyöpaikkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä mokannut missään asiassa. Kiukutellut minulle lähinnä.

Vierailija
10/22 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kännäsi 14-vuotiaana kavereineen keskustan isossa puistossa. Tuttuni näki ja soitti meille, lähdimme sitten etsimään pojan ja toimme kotiin poliisilaitoksen kautta. Sai siellä puhaltaa alkometriin, poliisi myös nuhteli perusteellisesti ja kertoi mitä seuraa alaikäisen jatkuvasta juomisesta. Myös tupakasta jäi kiinni monesti, ei auttanut kotiarestit eikä rahahanojen sulkeminen. Koulusta tuli yläasteaikoina jatkuvasti huonoa palautetta, läksyt tekemättä, myöhästeli tunneilta ja häiritsi tunneilla.

Nyt on suht asiallinen lukion tokaluokkalainen. Tupakanpoltto jäi päälle, se harmittaa mutta toisaalta tiedän tehneeni kaikkeni sen karsimiseksi.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kaikkein sellainen, että olisi oikeasti voinut tulla lisälaskua ja kovasti:

 

Reilu vuosi sitten meillä alkoi omassa asunnossa putkiremppa, jota pakoon päästiin todella onnekkaasti lähistölle hyvään, isoon kämppään. Hesarista bongasin ilmon tuosta loistokämpästä ja vuokrasopimus kirjoitettiin melkein saman tien. Saimme uuteen asuntoon kolme avainta: yksi mulle, yksi miehelle, yksi 15-vuotiaalle pojalle.

 

No. Vajaa viikko ennen kuin meidän oli tarkoitus muuttaa tuohon evakkokämppään, miehen sähköpostiin rävähti vihaisia viestejä: uudesta kämpästämme oli viikonloppuna kuulunut äänekästä musiikkia ja muuta pölinää, ja lopulta naapurit siellä olivat huomanneet, että tyhjiä pitsalaatikoita lentää jostain yläkerroksesta roskakatoksen katolle, ja nämä asukkaat kävivät seuraavana päivänä korjailemassa ne oikeasti roskikseen. Jututin poikaani ja todellakin: se oli omalla avaimellaan mennyt päästämään 4-5 kaveria uuteen asuntoomme ja siellä oli sitten pidetty hauskaa ://

 

Kävin pudottamassa koko rapun postiluukuista pahoitteluviestit - pelkäsin oikeasti, että saamme kengänkuvan persuksiin, ennen kuin olemme saaneet asua yhtään päivää ko. asunnossa!! Mutta onneksi niin ei käynyt ja tuosta eteenpäin olimme varsin huomaamattomia naapureita.

Vierailija
12/22 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 20:38"]

Muiden teinit ei mokaile? AP

[/quote]

 

Lol, älä unta näe :D

Tässä tulee runsaudenpula meidän teinin tempauksia miettiessä. Hän on niin älyttömän dramaattinen luonne. 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omasta ei ole mutta tunnen erään joka oli kyllä hurja tapaus.

-vanhempien autojen toistuva varastelu

-peltoautolla keskustassa kruisaiku

-rahan varastaminen toistuvasti

-lintsaus koulusta

-väkivaltainen perheenjöseniä kohtaan

-tupakka palaa edelleen, mutta alkoholia ei käytä

-lukitsi muun perheen suuttuessaan ulos

-hajotti suuttuessaan irtaimistoa

-toisen henkkareiden varastaminen ja sen väärinkäyttö

 

olisi varmaan liian pitkä lista jos alkaisi oikein kunnilla muistelemaan.

 

 

itsellä oli murtautuminen asuntoon ala-aste ikäisenä.

oli vielä oman luokkakaverin asunto, jonka asukit olivat lomalla.

 

 

Mitä ongelmia teillä on ap ollut?

Vierailija
14/22 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jäivät kirjoittamatta:

hajoitti myös näyte ikkunan ja ajoi crossipyörällä liikenteessä.

Myös poliiseja karkuun

 

14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli hurja nuoruus, mutta oma 14v. on tylsä nörtti. Eli ei kerrottavaa. Hukkasi/pudotti kännykkänsä vuosi sitten (saatiin lopulta takaisin). Muuta ei tule mieleen.

Vierailija
16/22 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluisitteko mielummin "nörtin" kiltin nuoren vai rajoja kokeilevan nuoren?

Vierailija
17/22 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi humalassa junan alle 14-vuotiaana...

Vierailija
18/22 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotias sai 16-vuotiaan tyttöystävänsä raskaaksi. Tyttö teki abortin.

Vierailija
19/22 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vei alkoholia kouluun 14-v. Lastensuojeluilmo.

Vierailija
20/22 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kiltin nörtin tietenkin mieluummin. En ihannoi rälläämistä ja sikailua. Pelkäisin lapsen puolesta.