Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kaivataan! Helsingin Olympiastadionin paikat.

Vierailija
26.05.2014 |

Katsotaan saisiko täältä apua. Olen siis varaamassa Lippupalvelun verkkokaupan kautta syntymäpäivälahjaksi kummipojalleni (ja itselleni) liput Celtic-jalkapallojoukkueen elokuun otteluun Helsingin Olympiastadionille. Katselin paikkoja ja niiden hinnoittelua ja mietin A1- tai A2-katsomon paikkoja. Kummipoika kuulemma haluaisi olla mahdollisimman lähellä pelaajia joten ensimmäisenä mieleeni tuli varata alimmat mahdolliset paikat. Alimmasta rivistä on kuitenkin epäilyttävän paljon paikkoja vapaana. Onko siinä edessä siis aitaa tai muuta näköestettä vai miksi niillä on huonompi menekki kuin ylimmillä paikoilla?

En ole koskaan käynyt ko. stadionilla ja yritin kyllä katsoa virtuaalikierroksen ja kuvien kautta onko siellä aitaa tai mitkä paikat olisivat parhaimmat, mutta siellähän on toisaalta voitu tehdä uudistuksia se verran että kuvat ja videot eivät anna ajankohtaista tietoa.

Olisin siis kiitollinen jos joku osaisi neuvoa mitkä paikat noissa katsomoissa olisivat parhaimmat niin että kummipoikani unelma toteutuisi ja hän saisi nähdä idolinsa esteettä mahdollisimman läheltä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon ollu siellä Metallican konsertissa miehen kanssa ja meillä oli muistaakseni paikat A9:stä ja ne oli ainakin tosi hyvät. Hyvin näky lavalle.

Vierailija
2/2 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 22:32"]

Minä oon ollu siellä Metallican konsertissa miehen kanssa ja meillä oli muistaakseni paikat A9:stä ja ne oli ainakin tosi hyvät. Hyvin näky lavalle.

[/quote]

En oo ap, mutta jalkkisottelu taitaa olla hieman eri asia kuin konsertti o.0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi