Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pahin moka jonka teinisi on tehnyt? ov
28.04.2014 |
Antakaa mulle vähän perspektiiviä meidän perheen ongelmiin 14v teinipojan kanssa.
Kysymys tulikin jo otsikossa.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 00:10"]
Jäi humalassa junan alle 14-vuotiaana...
[/quote]
Kauheaa. Pahin painajaiseni juuri jokin tällainen :( otan osaa, en tiedä mitä sanoa.
[/quote] Niinpä....Otan osaa :( t.AP
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 00:10"]
Jäi humalassa junan alle 14-vuotiaana...
[/quote]
Kauheaa. Pahin painajaiseni juuri jokin tällainen :( otan osaa, en tiedä mitä sanoa.