Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuparikierukan laiton jälkioireet?

Vierailija
28.04.2014 |

Kuparikierukka laitettiin 9.4. synnytyksen jälkitarkastuksessa. Siitä lähtien on joka aamu ollut alaselkä kipeä. Kipu lähtee makuulta nousun jälkeen pois mutta joka aamu herään jomotukseen.

Mitä oireita muilla ja onkohan tämä ohimenevää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ihan normaalia. Ite en tollasta valitsis.

Vierailija
2/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraamuksia: No mulla oli kahden viikon menkat jotka oli tosi runsaat aluksi. Sen jälkeen todettiin solumuutosta (syövän esiaste) jokapoistettiin. Tod.näk kierukasta johtuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 19:07"]

Seuraamuksia: No mulla oli kahden viikon menkat jotka oli tosi runsaat aluksi. Sen jälkeen todettiin solumuutosta (syövän esiaste) jokapoistettiin. Tod.näk kierukasta johtuvaa.

[/quote]

 

Seksiteitse tarttuva hpv (virus) aiheuttaa solumuutoksia.

 

Vierailija
4/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös papa koko ajan 2 luokkaa mutta on kuulemma normaalia ja johtuu kierukasta, ei hp-viruksesta.

Vierailija
5/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveät vatsakivut, jotka vaan jatkuivat lievempänä myöhemminkin. Sitten alkoi tulla koko ajan tulehduksia... BV ja hiiva vuorottelivat. Lääkäri vakuutti että on turvallinen pitää sen viisi vuotta. Kahden vuoden kuluttua tuli tunne että haluan tuosta kapineesta eroon. Lääkäri sanoi ettei saa sitä poistetuksi, lähetti gynelle. Gyne repi sen irti ja sanoi että oli kasvanut kiinni minuun. Ja että jos ei olisi viimeisellä tempaisulla sillä helvatan koukulla lähtenyt, minut olisi pitänyt nukuttaa ja ehkä leikata. Mitähän olisi tapahtunut jos olisin pitänyt sen viisi vuotta?

Toki joillekin se voi sopia mainiosti, mutta minä en moiseen painajaishärveliin päin edes katsoisi.

Vierailija
6/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 19:13"]

Mulla myös papa koko ajan 2 luokkaa mutta on kuulemma normaalia ja johtuu kierukasta, ei hp-viruksesta.

[/quote]

 

Jos se menee syövän esiasteeksi, jota pitää hoitaa niin ei helpolla vain kierukasta johdu.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 19:13"]

Mulla myös papa koko ajan 2 luokkaa mutta on kuulemma normaalia ja johtuu kierukasta, ei hp-viruksesta.

[/quote]

 

Jos se menee syövän esiasteeksi, jota pitää hoitaa niin ei helpolla vain kierukasta johdu.

 

[/quote]

 

No kappas vain, olen ollut 5 vuotta ilman kierukkaa, ja papa on 1 luokkaa.Niin mitä sul olikaan asiaa?

Vierailija
8/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 19:13"]

Mulla myös papa koko ajan 2 luokkaa mutta on kuulemma normaalia ja johtuu kierukasta, ei hp-viruksesta.

[/quote]

 

Jos se menee syövän esiasteeksi, jota pitää hoitaa niin ei helpolla vain kierukasta johdu.

 

[/quote]

 

No kappas vain, olen ollut 5 vuotta ilman kierukkaa, ja papa on 1 luokkaa.Niin mitä sul olikaan asiaa?

[/quote]

 

Kierukka ei voi syövän esiasteita aiheuttaa, mutta papaluokkaa se voi nostaa. Sitä asiaa oli. Papaluokka voi olla virheellisesti testissä korkeampi myös muista syistä. Nuoresta iästäkin johtuen (noin 16 ja alle).

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään huvikseni tuota valinnut, en vaan viitsi hormoneita itteeni enää pumpata, joten kortsun lisäksi ei paljon vaihtoehtoja ole. Mulla kun on taipumusta korkeaan verenpaineeseenkin. Mies menis mielellään vasektomiaan mutta hirveet jonot ja yksityisellä kallis.

Kiinnostais tietää jos jollain ollut tällästä samaa että onko mennyt ohi joskus. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi