Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Mignon-munien valmistus lopetettu? En löytänyt kaupoista...

Vierailija
19.04.2014 |

   

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole.

Vierailija
2/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin löytyi, ei mitään ongelmia. Ihan taisin s-marketista löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan usemman päivän myöhässä, ne on myyty. Vittu mikä idiootti, lähtee pääsisäisenä lauantaina vasta kauppaan ihmettelemään, onko ostetut tuotteet kenties lopetettu.

Vierailija
4/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 11:54"]

Olet vaan usemman päivän myöhässä, ne on myyty. Vittu mikä idiootti, lähtee pääsisäisenä lauantaina vasta kauppaan ihmettelemään, onko ostetut tuotteet kenties lopetettu.

[/quote]

Kiitos vaan sinulle, urpo, älykkäästä vastauksestasi! Olet varmaan hankkinut munasi jo viikkoja ennakkoon. hyvä niin, koska se on ainoa muna jota tulet saamaan!

 

Vierailija
5/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda kauppaa. meille ostettiin pääsiäisen kunniaksi 20 mignon-munaa.

Vierailija
6/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävit isommissa kaupoissa, niin usein sesonkiherkut (joulusuklaat, pääsiäismunat, uutena vuotena sipsit) on jossain muualla, eikä välttämättä karkkihyllyssä. Esim. Espoon Isossa Omenassa ne on siinä pakastealtaiden ja juomaosaston välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt yksittäispakattuja Mignon-munia, mutta neljän munan kennoon pakattuja löytyi useastakin paikasta.