Lue keskustelun säännöt.
lapsivettä, pissaa vai mitä.....
14.02.2006 |
nyt rv 34+4 ja parin päivän ajan alapää on tuntunut kostealta, eikä kiihotusmielessä. Ihan koko ajan on pissahätä kylläkin. inhottavaa kun alushousut kostuu, ei siis ihan kastu. Mitähän on? Onko muilla? Siis tuntuu ihan kuin " hikoilisi" ... lapsivettä ei saisi vielä kyllä olla.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Edellisestä synnytys käynnityi vesien menolla rv 38, mutta sitä lorisemalla lorisi monta jättipyyhkeellistä....
ap