Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ripsenpidennykset pois kotikonstein?

Vierailija
02.04.2014 |

Päätin pitää taukoa ripsienpidennyksistä, mutta nyt on ärsyttävä vaihe menossa, kun tekoripsiä on vähän jäljellä ja törröttävät miten sattuu. Onko olemassa jotain kikkakolmosta, jolla ne saa hellävaroen pois vai onko pakko lähteä poistattamaan niitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin aikoinani vaseliinilla, ei ollut kyllä kovinkaan toimiva keino. Tsemppiä!

Vierailija
2/5 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljyllä lähtee hellävaraisesti. Toi on tosiaan ärsyttävä vaihe. Toisaalta voisi antaa ripsien lähteä itsestään, mutta ne muutamat pitkät räpsyt ovat oudot. Poista öljyllä ja muutenkin saat ripsien kuntoa parannettua öljyllä. Sitten kun ripset on poistettu, niin meikkaa aina ihan ripsirajaan eyeliner-rajaus, niin näyttää paremmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljy. Jos ei irtoa, niin lämpöä lisäksi. Esim. lämpimällä pyyhkeellä/sauna.

Vierailija
4/5 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan leikkasin saksilla pidennykset samaan pituuteen omien ripsien kanssa ja annoin sen jälkeen lähteä itsestään. Kätevää mielestäni, ei törröttänyt mihin sattuu.

Vierailija
5/5 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt on öljytty ripset pois, kiitos vinkistä! Vähäsen siinä omat ripset taisi kärsiä, mutta jotenkin on nyt ihanan vapauttava olo.