Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elatusmaksut kun tulot pienenee

Vierailija
17.03.2014 |

Kun ei enää kykene maksamaan elatusmaksuja, tulojen huomattavasti pienentyessä (700e/kk), ilmoitetaanko asiasta Kelaan vai meneekö lastenvalvojan kautta vai täytyykö asiaan hakea jotain muutosta oikeudesta?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvalvojan kautta.

Lähetä sinne sähköposti, että jää jälki ilmoituksesta. Samoin myös lähivanhemmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi