Lue keskustelun säännöt.
Elatusmaksut kun tulot pienenee
17.03.2014 |
Kun ei enää kykene maksamaan elatusmaksuja, tulojen huomattavasti pienentyessä (700e/kk), ilmoitetaanko asiasta Kelaan vai meneekö lastenvalvojan kautta vai täytyykö asiaan hakea jotain muutosta oikeudesta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lastenvalvojan kautta.
Lähetä sinne sähköposti, että jää jälki ilmoituksesta. Samoin myös lähivanhemmalle.