Hei kaikki simssin pelaajat, help? :D
Olen kuullut että siihen on mahdollista jotenkin vaikuttaa. :D Pelaan haastetta missä pitää toteuttaa simien kaikki haaveet, ja ovat alusta asti toivoneet tyttöä.
Näin viiden poikavauvan jälkeen...
Kommentit (10)
Laita raskaana oleva sim syömään 3 vesimelonia. Niitä saa esim. ostamalla ruokakaupasta. (Poikaa toivovien täytyy syödä 3 omenaa)
Niin ja voit varmuudeksi syöttää niitä sille enemmänkin.
Siis jos on sims3 kyseessä, niin tuo mainittu melonitemppu. Tosin jossain pelipäivityksessä heikensivät sen vahvuutta, on vain todennäköisempää että tulee tyttö... Ja muistaakseni meloneita pitää syödä heti raskaaksi tulemisen jälkeen, ei enää auta sitten kun on jo iso vauvamasu. VArminta olisi tietysti syöttää niitä meloneita vaan koko ajan joka nälkään.
Vähän aiheesta poiketen mutta onko kukaan pelannut niin kauan että alkuperäiset vanhemmat ovat kuolleet? Mulla kuoli (vanhuuteen) perheen isä, mitä sitten kun äitikin kuolee? Kenelle ne lapset jäävät, entä talo ja muu omaisuus? Ja muuttaako näistä kukaan koskaan pois kotoa, ja voiko niillä silloin enää pelata
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 11:13"]Vähän aiheesta poiketen mutta onko kukaan pelannut niin kauan että alkuperäiset vanhemmat ovat kuolleet? Mulla kuoli (vanhuuteen) perheen isä, mitä sitten kun äitikin kuolee? Kenelle ne lapset jäävät, entä talo ja muu omaisuus? Ja muuttaako näistä kukaan koskaan pois kotoa, ja voiko niillä silloin enää pelata
[/quote] Peli jatkuu normaalisti, jos lapset ovat vähintään teini-ikäisiä. Jos kaikki simit kuolevat, täytyy tehdä uusi perhe. Kerran pelasin varmaan kymmenenteen sukupolveen asti. :D
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 11:13"]Vähän aiheesta poiketen mutta onko kukaan pelannut niin kauan että alkuperäiset vanhemmat ovat kuolleet? Mulla kuoli (vanhuuteen) perheen isä, mitä sitten kun äitikin kuolee? Kenelle ne lapset jäävät, entä talo ja muu omaisuus? Ja muuttaako näistä kukaan koskaan pois kotoa, ja voiko niillä silloin enää pelata
[/quote] Peli jatkuu normaalisti, jos lapset ovat vähintään teini-ikäisiä. Jos kaikki simit kuolevat, täytyy tehdä uusi perhe. Kerran pelasin varmaan kymmenenteen sukupolveen asti. :D
Mulla pisin peli oli jo viidennessä sukupolvessa! Sitten tallennukset sanoivat poks :(
Ootteko muuten huomanneet kolmosessa sellaisen ärsyttävän piirteen, että kaikki perheenjäsenet ovat samannäköisiä? Taisiis lapset ovat joko äitinsä tai isänsä kopioita, ei ole sellaista geenien sekoittumista kuin kakkosessa oli...
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 10:51"]
Olen kuullut että siihen on mahdollista jotenkin vaikuttaa. :D Pelaan haastetta missä pitää toteuttaa simien kaikki haaveet, ja ovat alusta asti toivoneet tyttöä.
Näin viiden poikavauvan jälkeen...
[/quote]
Ääh jäi jostain syystä kopsauksesta osa pois! Siis miten saa tyttölapsen.