Tilasin nettikaupasta tietokonepelin, mikä oli tarjouksessa.
Jo hyvissä ajoinen ennen joulua, lahjaksi ajattelin. Piti ehtiä oikein hyvin. No, ei ehtinyt. Nyt aloin sitä sitten kysellä ja firma ilmoittikin, että epäilee pelin kadonneen kuljetuksen aikana. Ilmoittivat maksavansa hinnan takaisin ja kehoittivat tilaamaan tuotteen uudelleen jos sen vielä haluan. Joo, haluaisin toki, mutta nyt se ei enää ole tarjouksessa. Maksaa tuplasti sen mitä tuolloin joulua ennen. Lisäksi kun huomioi, että mä olen sen pelin jo maksanut, niin eikö ne vois vaan lähettää sen uusiksi mulle. Saatanan huonoa asiakaspalvelua, mä ostan ja maksan tuotteen, mutten kuitenkaan saa sitä. Firma vaan yksipuolisesti purkaa kaupan, oikeastaan ihan ilman syytä. Peliä niillä ilmeisesti on, mutta se vaan halutaan myydä mulle tuplahinnalla uusiksi.
Onko mulla oikeus vaatia niiltä tuo maksamani peli, vai pitääkö vaan tyytyä siihen että ne purkaa kaupan ja maksaa pelin hinnan mulle?
Kommentit (3)
Samaa mieltä kakkosen kanssa, ihan varmasti myyvät sinulle tuolla hinnalla millä olet sen ostanut. Eivät vaan ole huomanneet asiaa. Älä suotta raivoa.
Eiköhän sitä hintaa alenneta, kun vain mainitset asiasta. Todennäköisesti eivät ole huomanneet sen hinnan nousseen silloin, kun kehottivat sua tekemään tilauksen.