Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh, tällä vkolla päivittäin soittelee nämä nrot:

Vierailija
23.10.2013 |

050-5005123

050-500-5119

050-5005122

 

Puhelinmyyntiä, ilm Saunalahden. Seur puheluun voisin vastata "impotenttien anonyymi auttava linja" tms.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä esto. Lumialla ainakin helppo kun etsit numeron, painat hetken sormella numeron kohtaa niin tulee "estä numero" - kohta ja sitten vain siitä. Ei soita enää.

Vierailija
2/6 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkistä 2,

 

t: Lumian omistaja, ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vielä jaksaa puhelinmyyntiä? Mulla on menossa toinen kolmen vuoden jakso niin että olen kieltänyt puhelinmarkkinoinnin. Suosittelen lämpimästi kaikille. Ihanaa kun puhelin ei soi turhaan. 

http://www.asml.fi/kieltopalvelut/

Vierailija
4/6 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 12:02"]

Kuka vielä jaksaa puhelinmyyntiä? Mulla on menossa toinen kolmen vuoden jakso niin että olen kieltänyt puhelinmarkkinoinnin. Suosittelen lämpimästi kaikille. Ihanaa kun puhelin ei soi turhaan. 

http://www.asml.fi/kieltopalvelut/

[/quote]

 

Ei ole oma liittymä, ei taida voida tehdä?

Vierailija
5/6 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai puhelinmyyjät soittavat niin kauan, että tavoittavat. Jos ei halua/voi tehdä telemarkkinointikieltoa, niin helpoimmalla pääsee, kun vastaa puheluun ja sanoo heti alkuun jämäkästi: "Ei kiitos, en osta mitään." Sen jälkeen voi toivottaa hyvät päivänjatkot ja lopettaa puhelun.

Vierailija
6/6 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 13:05"]

Totta kai puhelinmyyjät soittavat niin kauan, että tavoittavat. Jos ei halua/voi tehdä telemarkkinointikieltoa, niin helpoimmalla pääsee, kun vastaa puheluun ja sanoo heti alkuun jämäkästi: "Ei kiitos, en osta mitään." Sen jälkeen voi toivottaa hyvät päivänjatkot ja lopettaa puhelun.

[/quote] Eiköhän jokainen osaa kieltäytyä puhelinmyynnistä, mutta kun,kieltoa ei pysty tekemään, niin jo ne soitot häiritsevät, sama se on siinä vaiheessa mitä sinne sanoo kun puhelin on jo soinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi