Lue keskustelun säännöt.
Paketin paino 31 kg
17.10.2013 |
Jaksaako sen kantaa yksin? en saa ketään apuun ja kerroksia on 3, ei hissiä :(
Tulee Ikealta, en tiedä saako kuljettajilta kantoapua.
Kommentit (4)
Oih, ihana! toivottavasti onnistuu mulle myös.
AP
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulle tuli Ikean kamat kerrostaloon ihan ovelle, tai no eteiseen.
eikös kuljetus ole perille asti? Meillä kuski kantoi kamat eteiseen, tosin asutaan ok-talossa, mutta silti.