Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella teillä on velaton auto? Merkki & malli?

Vierailija
12.09.2013 |

...

Kommentit (184)

Vierailija
1/184 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi a3 vm 2009

Vierailija
2/184 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saab 9000 1994 ja on velaton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/184 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opel Corsa 2006 ja suunnilleen saman ikäinen Nissanin pakettiauto. Ja sitten on tuo matkailuauto, sekin jossain samoilla vuosiluvuilla.

Vierailija
4/184 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 00:42"]

Mulla on vuonna 2012 ostettu Audi, velaton. Miehellä tällä hetkellä n. 10 vuotta vanha Honda, velaton ollut sekin vuosia. Asuntolaina on maksettu kokonaisuudessaan pois viime vuonna ja ensi vuonna olis tuo miehen auto tarkoitus vaihtaa uudempaan ja isompaan (että saisi mahdolliset lastenrattaat ja koirat samaan aikaan mukaan). Se uusi auto sitten ostetaan velaksi kun kaikki säästöt on laitettiin asunnon maksuun. 

[/quote]

 

Asuntolainasta ei kysytty mitään... 

 

Vierailija
5/184 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällähetkellä bmw X5 maasturi ja vuosimallia 2011 ihan uutena ostettu ja heti maksettu =) hyvä peli ollut!

Vierailija
6/184 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lada 1200 L vm 1978

Luottokortilla ostin maksoi 500 € , maksan 35 €/kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/184 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 09:15"]

Minulla ei ole autoa mutta miehellä on vm2009 (n.30t e) perheauto jonka hän maksoi nyt kesällä loppuun. Neljä vuotta siihen meni. Eipä uuden auton hankkiminen järkevää taida olla, mutta toisaalta, olihan se ihana kun sai tilata sellaisen kuin halusi, budjetin rajoissa ja sitten pääsimme käyttämään ihan uutta autoa kaikkine mukavuuksineen.

[/quote]

 

Et tiedä merkkiä?

 

Vierailija
8/184 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-07,opel astra farkku ilmastoinnilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/184 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia megasaastuttajia näyttää nämä teidän autovalinnat olevan.

Olen yllättynyt! Muutin takaisin tänne Suomeen 2 kk sitten mutta eikö ekologisuus näy vielä yhtään autoissa täällä Suomessa kun kaikki raahaa Saksasta jotain valmiiksi poljettuja, monen vuoden ikäisiä bensanimijöitä? Onko tärkeintä saada joku saksalaisvalmisteinen logollinen röttelö mahdollisimman halvalla?? Suomalaiset on jäljessä muodin suhteen eli se nyt tiedetään mutta että vielä ilmastoasioissakin joka koskee meitä kaikkia??!

Vierailija
10/184 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mazda 5  vuosimalli 2008.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/184 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttöautosta on vähän velkaa, mutta harrasteauto, suvussa periytynyt Volkswagen kupla vm. 1967, on aina ollut velaton :)

Vierailija
12/184 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota Corolla farkku 2006

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/184 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 12:15"]

Aikamoisia megasaastuttajia näyttää nämä teidän autovalinnat olevan.

Olen yllättynyt! Muutin takaisin tänne Suomeen 2 kk sitten mutta eikö ekologisuus näy vielä yhtään autoissa täällä Suomessa kun kaikki raahaa Saksasta jotain valmiiksi poljettuja, monen vuoden ikäisiä bensanimijöitä? Onko tärkeintä saada joku saksalaisvalmisteinen logollinen röttelö mahdollisimman halvalla?? Suomalaiset on jäljessä muodin suhteen eli se nyt tiedetään mutta että vielä ilmastoasioissakin joka koskee meitä kaikkia??!

[/quote]

 

Ja mikähän oli sinun ratkaisu tähän ongelmaan?

 

Vierailija
14/184 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velaton farkkuMazda 626 vm -99, ostettu 2002 ja taas meni katsastuksesta kerralla läpi. 

 

Inhoan "sijoitella"  pellinpalasiin, eikä mulle ole autolla muutenkaan niin väliä. Kunhan kulkuväline kulkee paikasta A pisteeseen B ilman kitinöitä, käynnistyy kodin ja mökin pihalla pakkasella, saa tavaransa kyytiin ja siinä on turvatyynyt. Halpoja nämä kilsat on olleet.

 

Ainoa että nyt on ilmestynyt ruostetta....kai sitä joutuu sitten harkitsemaan "taas" autokauppoja. Ärsyttää vaan, kun näissä uudemmissa on ne saakelin ajotietokoneet ja tätä "vanhusta" on voinut lähipajalla laittaa, jos jotain on ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/184 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 12:33"]

 

Ja mikähän oli sinun ratkaisu tähän ongelmaan?

 

[/quote]

 

Ei minun ratkaisu mutta maailmanlaajuiset ratkaisut ovat: sähköautot, hybridiautot, eco-dieselit joissa paljon tehoja mutta pienet päästöt. Olen itse ostamassa jotain edellämainituista lähiaikoina. Jenkeissä minulla oli Prius.

Vierailija
16/184 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 12:15"]

Aikamoisia megasaastuttajia näyttää nämä teidän autovalinnat olevan.

[/quote]

 

Mistä noin päättelit? Ei täällä ole kuin pari bemarinomistajaa ja yksi mersu, jotka ovat kertoneet riittävästi, että pystyy tunnistamaan saastuttavaksi. Muista ei ole mitään tai juuri mitään tietoa moottoreista.

 

Esimerkiksi mainitut Fiatit, Polot ja Corollat ovat keskiverto saksalaista autoa vähäpäästöisempiä ja monessa muussakin mainitussa merkissä suomalaisilla moottorit ovat usein sieltä pienimmästä päästä ja varustetasokaan ei lisää kulutusta niinkuin monilla keskieurooppalaisilla.

 

Vierailija
17/184 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 12:33"]

 

Ja mikähän oli sinun ratkaisu tähän ongelmaan?

 

[/quote]

 

Ei minun ratkaisu mutta maailmanlaajuiset ratkaisut ovat: sähköautot, hybridiautot, eco-dieselit joissa paljon tehoja mutta pienet päästöt. Olen itse ostamassa jotain edellämainituista lähiaikoina. Jenkeissä minulla oli Prius.

[/quote]

 

Lähdepä ajamaan sillä Priuksella Suomen maanteillä. Jos vaikka reissaat Oulun ja Helsingin väliä talvinopeusrajoituksilla, pääsee sen välin monet Volkkarit ja Corollat pienemmällä polttoaineella. Suomessa ei ole tapana istuskella tuntitolkulla autossa kaupunkien liikenteessä niinkuin monissa eurooppalaisissa metropoleissa.

 

Vierailija
18/184 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW 120dA Business vm. 2013 on meidän (tai no lähinnä miehen, mä en autoa käytä, koska opiskelupaikkaan on vain 2km ja se menee hyvin pyörällä) ensiauto. Hyvähän tuo on, mutta kovasti mies haluasi 5-sarjan bemaria, olen yrittänyt puhua järkeä, että ensin kämppä ja sitten auto, noh nyt se laittaa säästötilille 70% palkastaan (ja joo, mitään ylimääräistä ei osteta, jotta tuo säästö on mahdollista), jotta saa joskus tuon 5:sen..

Vierailija
19/184 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 12:15"]

Aikamoisia megasaastuttajia näyttää nämä teidän autovalinnat olevan.

Olen yllättynyt! Muutin takaisin tänne Suomeen 2 kk sitten mutta eikö ekologisuus näy vielä yhtään autoissa täällä Suomessa kun kaikki raahaa Saksasta jotain valmiiksi poljettuja, monen vuoden ikäisiä bensanimijöitä? Onko tärkeintä saada joku saksalaisvalmisteinen logollinen röttelö mahdollisimman halvalla?? Suomalaiset on jäljessä muodin suhteen eli se nyt tiedetään mutta että vielä ilmastoasioissakin joka koskee meitä kaikkia??!

[/quote]

Ei meillä ole varaa mihinkään hybridiautoihin vaikka mieli tekisikin. Mutta monen eli viiden vuoden ikäinen korealaiskotteroni imee kyllä dieseliä erittäin vähän, ja kyllähän autojen kulutus ja päästöt pienenevät koko ajan.

Vierailija
20/184 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nissan, mallia en osaa sanoa, mutta vm 97 ja sain ilmaseks, eli velaton :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä