Tankotanssi?
Mieheni on viime aikoina kiinnostunut tankotanssista ja se vähän ihmetyttää minua.
Katselee youtubesta jne.En siis oikein tiedä, mitä se on ja mitä siitä ajatella.
Hän on aina ollut kova penkki-urheilija ja käy esim. jääkiekko- ja lentopallo-otteluissa.
Nyt hän kertoi lähtevänsä katsomaan seuraaviin tankotanssin
SM-kisoihin kaverinsa kanssa.
Varmaan leikillään hän kerran ehdotti harrastusta minullekkin.
Onko tuo mielestänne ok?
Kommentit (2)
Tankotanssi on aikamoista urheilua ja oikeasti hienoa katsella niitä jotka osaa kiipeillä ja roikkua tangolla.
Kisoja en ole ollut katsomassa ja onhan osa esityksistä varmasti hieman eroottisia, ainakin miehen silmin. Ystäväni harrastaa lajia ja se on hienoa katseltavaa, ihailtavaa taidokkuutta naisen silmin katsottuna.
Lähde miehesi mukaan katsomaan kisoja.
Huono trolli on huono trolli